Abstrakti
I am studying the use of fine-grained programming process data for student modeling. The initial plan is to construct different types of program state representations such as Abstract Syntax Trees (ASTs) from the data. These program state representations could be used for both automatically inferring knowledge components that the students are trying to learn as well as for modeling students' knowledge on those specific components.
Alkuperäiskieli | englanti |
---|---|
Sivut | 273-274 |
Sivumäärä | 2 |
DOI - pysyväislinkit | |
Tila | Julkaistu - 14 elok. 2017 |
OKM-julkaisutyyppi | Ei sovellu |
Tapahtuma | The ICER 2017 Doctoral Consortium - Tacoma, WA, Yhdysvallat (USA) Kesto: 17 elok. 2017 → 17 elok. 2017 |
Konferenssi
Konferenssi | The ICER 2017 Doctoral Consortium |
---|---|
Maa/Alue | Yhdysvallat (USA) |
Kaupunki | Tacoma, WA |
Ajanjakso | 17/08/2017 → 17/08/2017 |
Lisätietoja
ICER '17 Proceedings of the 2017 ACM Conference on International Computing Education Research.New York, NY, USA : ACM, 2017
ISBN: 978-1-4503-4968-0
Tieteenalat
- 113 Tietojenkäsittely- ja informaatiotieteet
- 516 Kasvatustieteet