Alkuperäiskieli | englanti |
---|---|
Otsikko | Taking stock : research on teaching and learning in higher education |
Toimittajat | Julia Christensen Hughes, Joy Mighty |
Sivumäärä | 18 |
Julkaisupaikka | Montreal & Kingston |
Kustantaja | Queen's Policy Studies Series, McGill-Queen's University Press |
Julkaisupäivä | 2010 |
Sivut | 63-80 |
ISBN (painettu) | 978-1-55339-272-9, 978-1-55339-271-2 |
Tila | Julkaistu - 2010 |
OKM-julkaisutyyppi | A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa |
Tieteenalat
- 516 Kasvatustieteet
Lainaa tätä
}
Students' approaches to learning and their perceptions of the teaching-learning environment. / Lindblom-Ylänne, Sari.
Taking stock: research on teaching and learning in higher education. toim. / Julia Christensen Hughes; Joy Mighty. Montreal & Kingston : Queen's Policy Studies Series, McGill-Queen's University Press, 2010. s. 63-80.Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussa › Kirjan luku tai artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
TY - CHAP
T1 - Students' approaches to learning and their perceptions of the teaching-learning environment
AU - Lindblom-Ylänne, Sari
PY - 2010
Y1 - 2010
KW - 516 Educational sciences
KW - teaching
KW - learning
KW - university
KW - higher education
M3 - Chapter
SN - 978-1-55339-272-9
SN - 978-1-55339-271-2
SP - 63
EP - 80
BT - Taking stock
A2 - Christensen Hughes, Julia
A2 - Mighty, Joy
PB - Queen's Policy Studies Series, McGill-Queen's University Press
CY - Montreal & Kingston
ER -