Suomen koulukäsityön neljä aikakautta opetussuunnitelmien ja teknisen työn oppikirjojen kuvauksena - kohti monipuolista koulukäsityön tutkimusta ja käytänteitä - Four School Sloyd Periods of Finland by Description of Curriculums and Technical Work Schoolbooks – Toward Multilateral School Sloyd Research and Practice.

Tutkimustuotos: Kirja/raporttiKirjaTieteellinenvertaisarvioitu

Alkuperäiskielisuomi
JulkaisupaikkaUniversity of Turku
KustantajaNordFo Nordic Forum for Research and Development in Craft and Design
VuosikertaA:13/2008
Sivumäärä136
ISBN (painettu)978-952-5097-25-2
TilaJulkaistu - 2008
OKM-julkaisutyyppiC1 Kustannettu tieteellinen erillisteos

Julkaisusarja

NimiTechne Series. Research in Sloyd Education and Craft Science
VuosikertaA:13/2008
ISSN (painettu)1238-951X

Siteeraa tätä