Support Needed for Inclusion in the Induction Phase – Newly Qualified Teachers’ and Principals’ Perceptions

Tutkimustuotos: KonferenssimateriaalitKonferenssiesitysTutkimusvertaisarvioitu

Kuvaus


Alkuperäiskielienglanti
TilaJulkaistu - 2018
OKM-julkaisutyyppiEi sovellu
TapahtumaECER 2018 - Bolzano, Italia
Kesto: 4 syyskuuta 20187 syyskuuta 2018

Konferenssi

KonferenssiECER 2018
MaaItalia
KaupunkiBolzano
Ajanjakso04/09/201807/09/2018

Tieteenalat

  • 516 Kasvatustieteet

Lainaa tätä

@conference{b45b7bcf9c934d9896236e63c9e0b08d,
title = "Support Needed for Inclusion in the Induction Phase – Newly Qualified Teachers’ and Principals’ Perceptions",
keywords = "516 Educational sciences",
author = "Vilhelmiina Harju and Hannele Niemi",
year = "2018",
language = "English",
note = "ECER 2018 ; Conference date: 04-09-2018 Through 07-09-2018",

}

Support Needed for Inclusion in the Induction Phase – Newly Qualified Teachers’ and Principals’ Perceptions. / Harju, Vilhelmiina; Niemi, Hannele.

2018. Julkaisun esittämispaikka: ECER 2018, Bolzano, Italia.

Tutkimustuotos: KonferenssimateriaalitKonferenssiesitysTutkimusvertaisarvioitu

TY - CONF

T1 - Support Needed for Inclusion in the Induction Phase – Newly Qualified Teachers’ and Principals’ Perceptions

AU - Harju, Vilhelmiina

AU - Niemi, Hannele

PY - 2018

Y1 - 2018

KW - 516 Educational sciences

M3 - Paper

ER -