Abstrakti

Artikkelissa välitetään kokemuspohjaisia tarinoita yhden Helsingin yliopiston opettajien vertaismentorointiryhmän toiminnasta ja kehystetään vertaismentorointia käsitteellisesti. Päähenkilöt ovat kaksi mentoria ja neljä aktoria.
Keskiössä ovat ryhmän vertaismentorointitapaamiset, joissa ryhmän jäsenten tarinat toimivat reflektiotyökaluina. Tämän artikkelin tarinat voivat toimia työkaluina vertaismentoroinnin kehittämisessä.
Alkuperäiskielisuomi
LehtiYliopistopedagogiikka
Vuosikerta23
Numero2
Sivut27-29
Sivumäärä3
ISSN2242-8070
TilaJulkaistu - 2016
OKM-julkaisutyyppiB1 Kirjoitus tieteellisessä aikakauslehdessä

Tieteenalat

  • 516 Kasvatustieteet
  • Yliopistopedagogiikka
  • mentorointi

Siteeraa tätä