Teacher’s gaze behavior when scaffolding peer interaction and mathematical thinking during collaborative problem-solving activity

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Alkuperäiskielienglanti
OtsikkoProceedings of the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education
ToimittajatEwa Bergqvist, Magnus Österholm, Carina Granberg, Lovisa Sumpter
Sivumäärä8
VuosikertaVolume 2
JulkaisupaikkaUmeå, Sweden
KustantajaPME International Group for the Psychology of Mathematics Education
Julkaisupäivä2018
Sivut475-482
ISBN (elektroninen)978-91-7601-903-0
TilaJulkaistu - 2018
OKM-julkaisutyyppiA4 Artikkeli konferenssijulkaisuussa
Tapahtuma42nd Annual Meeting of the International Group for the Psychology of Mathematics Education - Umeå, Ruotsi
Kesto: 3 heinäk. 20188 heinäk. 2018

Tieteenalat

  • 516 Kasvatustieteet

Siteeraa tätä