Teacher's visual attention when scaffolding collaborative mathematical problem solving

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Alkuperäiskielienglanti
Artikkeli102877
LehtiTeaching and Teacher Education
Vuosikerta86
Sivumäärä15
ISSN0742-051X
DOI - pysyväislinkit
TilaJulkaistu - marraskuuta 2019
OKM-julkaisutyyppiA1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä, vertaisarvioitu

Tieteenalat

  • 516 Kasvatustieteet

Lainaa tätä

@article{d6af75429f42469eac745b35555483e9,
title = "Teacher's visual attention when scaffolding collaborative mathematical problem solving",
keywords = "516 Educational sciences",
author = "Eeva Haataja and {Garcia Moreno-Esteva}, Enrique and Visajaani Salonen and Anu Laine and Miika Toivanen and Hannula, {Markku S.}",
year = "2019",
month = "11",
doi = "10.1016/j.tate.2019.102877",
language = "English",
volume = "86",
journal = "Teaching and Teacher Education",
issn = "0742-051X",
publisher = "Elsevier Scientific Publ. Co",

}

Teacher's visual attention when scaffolding collaborative mathematical problem solving. / Haataja, Eeva; Garcia Moreno-Esteva, Enrique; Salonen, Visajaani; Laine, Anu; Toivanen, Miika; Hannula, Markku S.

julkaisussa: Teaching and Teacher Education, Vuosikerta 86, 102877, 11.2019.

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

TY - JOUR

T1 - Teacher's visual attention when scaffolding collaborative mathematical problem solving

AU - Haataja, Eeva

AU - Garcia Moreno-Esteva, Enrique

AU - Salonen, Visajaani

AU - Laine, Anu

AU - Toivanen, Miika

AU - Hannula, Markku S.

PY - 2019/11

Y1 - 2019/11

KW - 516 Educational sciences

U2 - 10.1016/j.tate.2019.102877

DO - 10.1016/j.tate.2019.102877

M3 - Article

VL - 86

JO - Teaching and Teacher Education

JF - Teaching and Teacher Education

SN - 0742-051X

M1 - 102877

ER -