Projekteja vuodessa
Abstrakti
Over the past 9 years, we have implemented, developed,
and refined a novel student-centered teaching method called
Extreme Apprenticeship in university mathematics context. In
this paper, we report the theoretical orientation behind the
method, as well as its practical implementation. We also reflect
on our experiences gained from using it in our teaching.
and refined a novel student-centered teaching method called
Extreme Apprenticeship in university mathematics context. In
this paper, we report the theoretical orientation behind the
method, as well as its practical implementation. We also reflect
on our experiences gained from using it in our teaching.
Julkaisun otsikon käännös | Tehostetun kisällioppimisen menetelmä |
---|---|
Alkuperäiskieli | englanti |
Lehti | PRIMUS |
Vuosikerta | 31 |
Numero | 10 |
Sivut | 1106-1120 |
Sivumäärä | 15 |
ISSN | 1051-1970 |
DOI - pysyväislinkit | |
Tila | Julkaistu - 24 syysk. 2020 |
OKM-julkaisutyyppi | A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä, vertaisarvioitu |
Tieteenalat
- 111 Matematiikka
- 516 Kasvatustieteet
Projektit
- 1 Aktiivinen
-
Extreme Apprenticeship (Tehostettu kisällioppiminen)
Häsä, J. I. A., Nieminen, J. H., Lahdenperä, J., Rämö, J., Vikberg, T. & Oinonen, L. P. J.
01/01/2011 → …
Projekti: Tutkimusprojekti