The interplay of informative assessment criteria and continuous feedback with mathematics students' learning orientations

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Alkuperäiskielienglanti
OtsikkoProceedings of the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education
ToimittajatEwa Bergqvist, Magnus Österholm, Granberg Carina, Lovisa Sumpter
Sivumäärä8
Vuosikerta4
KustantajaPME International Group for the Psychology of Mathematics Education
Julkaisupäivä2018
Sivut299–306
ISBN (elektroninen)978-91-7601-905-4
TilaJulkaistu - 2018
OKM-julkaisutyyppiA4 Artikkeli konferenssijulkaisuussa
Tapahtuma42nd Annual Meeting of the International Group for
the Psychology of Mathematics Education
- Umeå, Ruotsi
Kesto: 3 heinäkuuta 20188 heinäkuuta 2018

Tieteenalat

  • 111 Matematiikka
  • 516 Kasvatustieteet

Siteeraa tätä