The lunatics have taken over the assessment: Utilising summative self-assessment to theorise – and disrupt – the interplay of agency and power in undergraduate mathematics education

Tutkimustuotos: OpinnäyteVäitöskirja

Alkuperäiskielienglanti
Myöntävä instituutio
  • Matemaattis-luonnontieteellinen tiedekunta
Valvoja/neuvonantaja
  • Oikkonen, Juha, Valvoja
  • Rämö, Johanna, Valvoja
  • Tuohilampi, Laura, Valvoja, Ulkoinen henkilö
  • Pesonen, Henri, Valvoja
JulkaisupaikkaHelsinki
Kustantaja
Painoksen ISBN978-951-51-6365-3
Sähköinen ISBN978-951-51-6366-0
TilaJulkaistu - elokuuta 2020
OKM-julkaisutyyppiG5 Tohtorinväitöskirja (artikkeli)

Tieteenalat

  • 516 Kasvatustieteet

Siteeraa tätä