Kuvaus

Book of abstracts EARLI 2019, RWTH Aachen University, Germany, 12-16.8.2019
Alkuperäiskielienglanti
Sivut133
Sivumäärä1
TilaJulkaistu - 2019
OKM-julkaisutyyppiEi sovellu
TapahtumaEARLI 2019-The European Association for Research on Learning and Instruction - Aachen, Aachen, Saksa
Kesto: 10 elokuuta 201916 elokuuta 2019

Konferenssi

KonferenssiEARLI 2019-The European Association for Research on Learning and Instruction
MaaSaksa
KaupunkiAachen
Ajanjakso10/08/201916/08/2019

Tieteenalat

  • 516 Kasvatustieteet

Lainaa tätä

Häsä, J., Katajavuori, N., Asikainen, H., Nieminen, J. H., Södervik, I., & Hailikari, T. (2019). The relationship between students’ approaches to learning, self-efficacy and study-related burnout. 133. Julkaisun esittämispaikka: EARLI 2019-The European Association for Research on Learning and Instruction, Aachen, Saksa.
@conference{7af38456e22b4b48a585501192a4f60d,
title = "The relationship between students’ approaches to learning, self-efficacy and study-related burnout",
abstract = "Book of abstracts EARLI 2019, RWTH Aachen University, Germany, 12-16.8.2019",
keywords = "516 Educational sciences",
author = "Jokke H{\"a}s{\"a} and Nina Katajavuori and Henna Asikainen and Nieminen, {Juuso Henrik} and Ilona S{\"o}dervik and Telle Hailikari",
year = "2019",
language = "English",
pages = "133",
note = "EARLI 2019-The European Association for Research on Learning and Instruction ; Conference date: 10-08-2019 Through 16-08-2019",

}

Häsä, J, Katajavuori, N, Asikainen, H, Nieminen, JH, Södervik, I & Hailikari, T 2019, 'The relationship between students’ approaches to learning, self-efficacy and study-related burnout', Artikkeli esitetty EARLI 2019-The European Association for Research on Learning and Instruction, Aachen, Saksa, 10/08/2019 - 16/08/2019 Sivut 133.

The relationship between students’ approaches to learning, self-efficacy and study-related burnout. / Häsä, Jokke; Katajavuori, Nina; Asikainen, Henna; Nieminen, Juuso Henrik; Södervik, Ilona; Hailikari, Telle.

2019. 133 Julkaisun esittämispaikka: EARLI 2019-The European Association for Research on Learning and Instruction, Aachen, Saksa.

Tutkimustuotos: KonferenssimateriaalitKonferenssiesitys

TY - CONF

T1 - The relationship between students’ approaches to learning, self-efficacy and study-related burnout

AU - Häsä, Jokke

AU - Katajavuori, Nina

AU - Asikainen, Henna

AU - Nieminen, Juuso Henrik

AU - Södervik, Ilona

AU - Hailikari, Telle

PY - 2019

Y1 - 2019

N2 - Book of abstracts EARLI 2019, RWTH Aachen University, Germany, 12-16.8.2019

AB - Book of abstracts EARLI 2019, RWTH Aachen University, Germany, 12-16.8.2019

KW - 516 Educational sciences

M3 - Paper

SP - 133

ER -

Häsä J, Katajavuori N, Asikainen H, Nieminen JH, Södervik I, Hailikari T. The relationship between students’ approaches to learning, self-efficacy and study-related burnout. 2019. Julkaisun esittämispaikka: EARLI 2019-The European Association for Research on Learning and Instruction, Aachen, Saksa.