The role of experimentality in concept formation in physics: quantifying experiments and invariances

    Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

    Alkuperäiskielienglanti
    OtsikkoPHYTEB 2000 - Physics Teacher Education Beyond 2000.
    ToimittajatRoser Pinto, Santiago Surinach
    JulkaisupaikkaAmsterdam
    KustantajaElsevier Scientific Publ. Co
    Julkaisupäivä2001
    Sivut337-340
    TilaJulkaistu - 2001
    OKM-julkaisutyyppiA4 Artikkeli konferenssijulkaisuussa
    TapahtumaInternational Conference Physics Teacher Education Beyond 2000. -
    Kesto: 1 tammikuuta 1800 → …

    Lisätietoja


    Volume:
    Proceeding volume:

    Tieteenalat

    • 516 Kasvatustieteet

    Siteeraa tätä