Theory-Driven Supervision as a method of strengthening social work students’ emerging professional identity

Tutkimustuotos: KonferenssimateriaalitKonferenssiabstrakti

Alkuperäiskielienglanti
Sivut129-130
TilaJulkaistu - 2019
OKM-julkaisutyyppiEi sovellu
TapahtumaEuropean Association of Schools of Social Work 4.-7..6.2019 - Universidad Complutense Madrid, Madrid, Espanja
Kesto: 4 kesäkuuta 20197 kesäkuuta 2019

Konferenssi

KonferenssiEuropean Association of Schools of Social Work 4.-7..6.2019
LyhennettäEASSW Madrid
MaaEspanja
KaupunkiMadrid
Ajanjakso04/06/201907/06/2019

Tieteenalat

  • 5145 Sosiaalityö

Siteeraa tätä

Muurinen, H., Jäppinen, M., & Kääriäinen, A. (2019). Theory-Driven Supervision as a method of strengthening social work students’ emerging professional identity. 129-130. Abstraktin lähde: European Association of Schools of Social Work 4.-7..6.2019, Madrid, Espanja.