Three studies on learning to learn: Anti-Flynn effects 2001-2012-2017

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Alkuperäiskielienglanti
LehtiIntelligence (Kidlington)
ISSN0160-2896
TilaJätetty - 2019
OKM-julkaisutyyppiA1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä, vertaisarvioitu

Lainaa tätä

@article{7f34a687cc70445cb06ba1d760cc66eb,
title = "Three studies on learning to learn: Anti-Flynn effects 2001-2012-2017",
author = "Mari-Pauliina Vainikainen and Jarkko Hautam{\"a}ki",
year = "2019",
language = "English",
journal = "Intelligence (Kidlington)",
issn = "0160-2896",
publisher = "EXCERPTA MEDICA INC-ELSEVIER SCIENCE INC",

}

Three studies on learning to learn: Anti-Flynn effects 2001-2012-2017. / Vainikainen, Mari-Pauliina; Hautamäki, Jarkko.

julkaisussa: Intelligence (Kidlington), 2019.

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

TY - JOUR

T1 - Three studies on learning to learn: Anti-Flynn effects 2001-2012-2017

AU - Vainikainen, Mari-Pauliina

AU - Hautamäki, Jarkko

PY - 2019

Y1 - 2019

M3 - Article

JO - Intelligence (Kidlington)

JF - Intelligence (Kidlington)

SN - 0160-2896

ER -