Tilanne yläkoulussa: Koulumenestykseen ja oppimiseen vaikuttavien yksilö-, luokka- ja koulutason tekijöiden tarkastelua

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

Alkuperäiskielisuomi
OtsikkoTytöt ja pojat koulussa : Miten selättää poikien heikko suoriutuminen peruskoulussa?
ToimittajatSanni Pöysä, Sirkku Kupiainen
Sivumäärä60
JulkaisupaikkaHelsinki
KustantajaValtioneuvoston kanslia
Julkaisupäivä2018
Sivut77-136
ISBN (elektroninen)978-952-287-541-9
TilaJulkaistu - 2018
OKM-julkaisutyyppiD2 Artikkeli ammatillisissa käsi- tai opaskirjoissa, ammatillisissa tietojärjestelmissä tai oppikirja-aineisto

Julkaisusarja

NimiValtioneuvoston selvitys- ja tutkimustoiminnan julkaisusarja
Numero36/2018
ISSN (elektroninen)2342-6799

Tieteenalat

  • 516 Kasvatustieteet
  • Comprehensive school
  • performace
  • motivation
  • Gender
  • Boys

Siteeraa tätä

Kupiainen, S., Ahtiainen, R., Hienonen, N., Kortesoja, L., & Hotulainen, R. (2018). Tilanne yläkoulussa: Koulumenestykseen ja oppimiseen vaikuttavien yksilö-, luokka- ja koulutason tekijöiden tarkastelua. teoksessa S. Pöysä, & S. Kupiainen (Toimittajat), Tytöt ja pojat koulussa: Miten selättää poikien heikko suoriutuminen peruskoulussa? (Sivut 77-136). (Valtioneuvoston selvitys- ja tutkimustoiminnan julkaisusarja; Nro 36/2018). Helsinki: Valtioneuvoston kanslia.