Tyytyväisyyskasvatuksella kehitys kestäväksi?

Arto O. Salonen, Irmeli Palmberg, Essi Aarnio-Linnanvuori

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuPääkirjoitusTieteellinen

Alkuperäiskielisuomi
LehtiKasvatus
Vuosikerta2017
Numero5
Sivut401-402
Sivumäärä2
ISSN0022-927X
TilaJulkaistu - joulukuuta 2017
OKM-julkaisutyyppiB1 Kirjoitus tieteellisessä aikakauslehdessä

Tieteenalat

  • 1172 Ympäristötiede
  • 516 Kasvatustieteet

Lainaa tätä

Salonen, A. O., Palmberg, I., & Aarnio-Linnanvuori, E. (2017). Tyytyväisyyskasvatuksella kehitys kestäväksi? Kasvatus, 2017(5), 401-402.
Salonen, Arto O. ; Palmberg, Irmeli ; Aarnio-Linnanvuori, Essi. / Tyytyväisyyskasvatuksella kehitys kestäväksi?. Julkaisussa: Kasvatus. 2017 ; Vuosikerta 2017, Nro 5. Sivut 401-402.
@article{8c4daf63f74f4b48b6b7bd9d95efd298,
title = "Tyytyv{\"a}isyyskasvatuksella kehitys kest{\"a}v{\"a}ksi?",
keywords = "1172 Ymp{\"a}rist{\"o}tiede, 516 Kasvatustieteet",
author = "Salonen, {Arto O.} and Irmeli Palmberg and Essi Aarnio-Linnanvuori",
year = "2017",
month = "12",
language = "suomi",
volume = "2017",
pages = "401--402",
journal = "Kasvatus",
issn = "0022-927X",
publisher = "Kasvatustieteiden tutkimuslaitos",
number = "5",

}

Salonen, AO, Palmberg, I & Aarnio-Linnanvuori, E 2017, 'Tyytyväisyyskasvatuksella kehitys kestäväksi?' Kasvatus, Vuosikerta 2017, Nro 5, Sivut 401-402.

Tyytyväisyyskasvatuksella kehitys kestäväksi? / Salonen, Arto O.; Palmberg, Irmeli; Aarnio-Linnanvuori, Essi.

julkaisussa: Kasvatus, Vuosikerta 2017, Nro 5, 12.2017, s. 401-402.

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuPääkirjoitusTieteellinen

TY - JOUR

T1 - Tyytyväisyyskasvatuksella kehitys kestäväksi?

AU - Salonen, Arto O.

AU - Palmberg, Irmeli

AU - Aarnio-Linnanvuori, Essi

PY - 2017/12

Y1 - 2017/12

KW - 1172 Ympäristötiede

KW - 516 Kasvatustieteet

M3 - Pääkirjoitus

VL - 2017

SP - 401

EP - 402

JO - Kasvatus

JF - Kasvatus

SN - 0022-927X

IS - 5

ER -

Salonen AO, Palmberg I, Aarnio-Linnanvuori E. Tyytyväisyyskasvatuksella kehitys kestäväksi? Kasvatus. 2017 joulu;2017(5):401-402.