Understanding higher education transitions: Why theory, research and practice matter

Eva Kyndt, Vincent Donche, Keith Trigwell, Sari Lindblom-Ylänne

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Alkuperäiskielienglanti
OtsikkoHigher Education Transitions : Theory and Research
ToimittajatEva Kyndt, Vincent Donche, Keith Trigwell, Sari Lindblom-Ylänne
Sivumäärä14
JulkaisupaikkaLondon
KustantajaRoutledge - Taylor & Francis Group
Julkaisupäivähuhtikuuta 2017
Sivut306-319
ISBN (painettu)978-1-138-67089-1, 978-1-138-67088-4
ISBN (elektroninen)978-1-315-61736-7
TilaJulkaistu - huhtikuuta 2017
OKM-julkaisutyyppiA3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa

Julkaisusarja

NimiNew perspectives on learning and instruction

Tieteenalat

  • 516 Kasvatustieteet
  • 515 Psykologia

Lainaa tätä

Kyndt, E., Donche, V., Trigwell, K., & Lindblom-Ylänne, S. (2017). Understanding higher education transitions: Why theory, research and practice matter. teoksessa E. Kyndt, V. Donche, K. Trigwell, & S. Lindblom-Ylänne (Toimittajat), Higher Education Transitions: Theory and Research (Sivut 306-319). (New perspectives on learning and instruction). London: Routledge - Taylor & Francis Group.
Kyndt, Eva ; Donche, Vincent ; Trigwell, Keith ; Lindblom-Ylänne, Sari. / Understanding higher education transitions : Why theory, research and practice matter. Higher Education Transitions: Theory and Research. Toimittaja / Eva Kyndt ; Vincent Donche ; Keith Trigwell ; Sari Lindblom-Ylänne. London : Routledge - Taylor & Francis Group, 2017. Sivut 306-319 (New perspectives on learning and instruction).
@inbook{399c9e6b52574196805cd6d1c3ac6f60,
title = "Understanding higher education transitions: Why theory, research and practice matter",
keywords = "516 Educational sciences, QUESTIONNAIRE, UNIVERSITY, STUDENT, self, 515 Psychology",
author = "Eva Kyndt and Vincent Donche and Keith Trigwell and Sari Lindblom-Yl{\"a}nne",
year = "2017",
month = "4",
language = "English",
isbn = "978-1-138-67089-1",
series = "New perspectives on learning and instruction",
publisher = "Routledge - Taylor & Francis Group",
pages = "306--319",
editor = "Eva Kyndt and Vincent Donche and Keith Trigwell and Sari Lindblom-Yl{\"a}nne",
booktitle = "Higher Education Transitions",
address = "United Kingdom",

}

Kyndt, E, Donche, V, Trigwell, K & Lindblom-Ylänne, S 2017, Understanding higher education transitions: Why theory, research and practice matter. julkaisussa E Kyndt, V Donche, K Trigwell & S Lindblom-Ylänne (toim), Higher Education Transitions: Theory and Research. New perspectives on learning and instruction, Routledge - Taylor & Francis Group, London, Sivut 306-319.

Understanding higher education transitions : Why theory, research and practice matter. / Kyndt, Eva; Donche, Vincent; Trigwell, Keith; Lindblom-Ylänne, Sari.

Higher Education Transitions: Theory and Research. toim. / Eva Kyndt; Vincent Donche; Keith Trigwell; Sari Lindblom-Ylänne. London : Routledge - Taylor & Francis Group, 2017. s. 306-319 (New perspectives on learning and instruction).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

TY - CHAP

T1 - Understanding higher education transitions

T2 - Why theory, research and practice matter

AU - Kyndt, Eva

AU - Donche, Vincent

AU - Trigwell, Keith

AU - Lindblom-Ylänne, Sari

PY - 2017/4

Y1 - 2017/4

KW - 516 Educational sciences

KW - QUESTIONNAIRE

KW - UNIVERSITY

KW - STUDENT

KW - self

KW - 515 Psychology

M3 - Chapter

SN - 978-1-138-67089-1

SN - 978-1-138-67088-4

T3 - New perspectives on learning and instruction

SP - 306

EP - 319

BT - Higher Education Transitions

A2 - Kyndt, Eva

A2 - Donche, Vincent

A2 - Trigwell, Keith

A2 - Lindblom-Ylänne, Sari

PB - Routledge - Taylor & Francis Group

CY - London

ER -

Kyndt E, Donche V, Trigwell K, Lindblom-Ylänne S. Understanding higher education transitions: Why theory, research and practice matter. julkaisussa Kyndt E, Donche V, Trigwell K, Lindblom-Ylänne S, toimittajat, Higher Education Transitions: Theory and Research. London: Routledge - Taylor & Francis Group. 2017. s. 306-319. (New perspectives on learning and instruction).