Laadukkaan yliopisto-opiskelun osatekijät: Lähestymistavat oppimiseen, itsesäätely, kiinnostus, sekä kognitiiviset ajattelu- ja toimintastrategiat

Annamari Heikkilä

Tutkimustuotos: OpinnäyteVäitöskirjaArtikkelikokoelma

Julkaisun otsikon käännösLaadukkaan yliopisto-opiskelun osatekijät: Lähestymistavat oppimiseen, itsesäätely, kiinnostus, sekä kognitiiviset ajattelu- ja toimintastrategiat
Alkuperäiskielienglanti
JulkaisupaikkaHelsinki
Kustantaja
Painoksen ISBN978-952-10-6842-3
Sähköinen ISBN978-952-10-6843-0
TilaJulkaistu - 15 huhtikuuta 2011
OKM-julkaisutyyppiG5 Tohtorinväitöskirja (artikkeli)

Tieteenalat

  • 516 Kasvatustieteet

Lainaa tätä

@phdthesis{bc76e7c4681e49ce9b336295caf28d93,
title = "University Students' Approaches to Learning, Self-Regulation, and Cognitive and Attributional Strategies: Connections with Well-Being and Academic Success",
keywords = "516 Educational sciences",
author = "Annamari Heikkil{\"a}",
year = "2011",
month = "4",
day = "15",
language = "English",
isbn = "978-952-10-6842-3",
series = "Research report / University of Helsinki, Faculty of Behavioural Sciences, Department of Teacher Education",
publisher = "University of Helsinki",
number = "325",
address = "Finland",

}

University Students' Approaches to Learning, Self-Regulation, and Cognitive and Attributional Strategies : Connections with Well-Being and Academic Success. / Heikkilä, Annamari.

Helsinki : University of Helsinki, 2011. 74 s.

Tutkimustuotos: OpinnäyteVäitöskirjaArtikkelikokoelma

TY - THES

T1 - University Students' Approaches to Learning, Self-Regulation, and Cognitive and Attributional Strategies

T2 - Connections with Well-Being and Academic Success

AU - Heikkilä, Annamari

PY - 2011/4/15

Y1 - 2011/4/15

KW - 516 Educational sciences

M3 - Doctoral Thesis

SN - 978-952-10-6842-3

T3 - Research report / University of Helsinki, Faculty of Behavioural Sciences, Department of Teacher Education

PB - University of Helsinki

CY - Helsinki

ER -

Heikkilä A. University Students' Approaches to Learning, Self-Regulation, and Cognitive and Attributional Strategies: Connections with Well-Being and Academic Success. Helsinki: University of Helsinki, 2011. 74 s. (Research report / University of Helsinki, Faculty of Behavioural Sciences, Department of Teacher Education; 325).