Using Students' Programming Behavior to Predict Success in an Introductory Mathematics Course

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Alkuperäiskielienglanti
OtsikkoProceedings of the 6th International Conference on Educational Data Mining
ToimittajatS. K. D'Mello, R. A. Calvo, A. Olney
Sivumäärä4
JulkaisupaikkaMemphis, TN, USA
KustantajaInternational Educational Data Mining Society
Julkaisupäivä6 heinäkuuta 2013
Sivut300-303
ISBN (painettu)978-0-9839525-2-7
TilaJulkaistu - 6 heinäkuuta 2013
OKM-julkaisutyyppiA4 Artikkeli konferenssijulkaisuussa
TapahtumaThe 6th International Conference on Educational Data Mining - Memphis, Tennessee, Yhdysvallat (USA)
Kesto: 6 heinäkuuta 20139 heinäkuuta 2013
Konferenssinumero: EDM 2013

Lisätietoja


Volume:
Proceeding volume:

Tieteenalat

  • 113 Tietojenkäsittely- ja informaatiotieteet

Lainaa tätä

Vihavainen, A., Luukkainen, M., & Kurhila, J. (2013). Using Students' Programming Behavior to Predict Success in an Introductory Mathematics Course. teoksessa S. K. D'Mello, R. A. Calvo, & A. Olney (Toimittajat), Proceedings of the 6th International Conference on Educational Data Mining (Sivut 300-303). Memphis, TN, USA: International Educational Data Mining Society.
Vihavainen, Arto ; Luukkainen, Matti ; Kurhila, Jaakko. / Using Students' Programming Behavior to Predict Success in an Introductory Mathematics Course. Proceedings of the 6th International Conference on Educational Data Mining. Toimittaja / S. K. D'Mello ; R. A. Calvo ; A. Olney. Memphis, TN, USA : International Educational Data Mining Society, 2013. Sivut 300-303
@inproceedings{1c2c10b5a7bb4f7ba4f541d14caa1a79,
title = "Using Students' Programming Behavior to Predict Success in an Introductory Mathematics Course",
keywords = "113 Computer and information sciences",
author = "Arto Vihavainen and Matti Luukkainen and Jaakko Kurhila",
note = "Volume: Proceeding volume:",
year = "2013",
month = "7",
day = "6",
language = "English",
isbn = "978-0-9839525-2-7",
pages = "300--303",
editor = "D'Mello, {S. K.} and Calvo, {R. A.} and A. Olney",
booktitle = "Proceedings of the 6th International Conference on Educational Data Mining",
publisher = "International Educational Data Mining Society",
address = "International",

}

Vihavainen, A, Luukkainen, M & Kurhila, J 2013, Using Students' Programming Behavior to Predict Success in an Introductory Mathematics Course. julkaisussa SK D'Mello, RA Calvo & A Olney (toim), Proceedings of the 6th International Conference on Educational Data Mining. International Educational Data Mining Society, Memphis, TN, USA, Sivut 300-303, The 6th International Conference on Educational Data Mining, Memphis, Tennessee, Yhdysvallat (USA), 06/07/2013.

Using Students' Programming Behavior to Predict Success in an Introductory Mathematics Course. / Vihavainen, Arto; Luukkainen, Matti; Kurhila, Jaakko.

Proceedings of the 6th International Conference on Educational Data Mining. toim. / S. K. D'Mello; R. A. Calvo; A. Olney. Memphis, TN, USA : International Educational Data Mining Society, 2013. s. 300-303.

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

TY - GEN

T1 - Using Students' Programming Behavior to Predict Success in an Introductory Mathematics Course

AU - Vihavainen, Arto

AU - Luukkainen, Matti

AU - Kurhila, Jaakko

N1 - Volume: Proceeding volume:

PY - 2013/7/6

Y1 - 2013/7/6

KW - 113 Computer and information sciences

M3 - Conference contribution

SN - 978-0-9839525-2-7

SP - 300

EP - 303

BT - Proceedings of the 6th International Conference on Educational Data Mining

A2 - D'Mello, S. K.

A2 - Calvo, R. A.

A2 - Olney, A.

PB - International Educational Data Mining Society

CY - Memphis, TN, USA

ER -

Vihavainen A, Luukkainen M, Kurhila J. Using Students' Programming Behavior to Predict Success in an Introductory Mathematics Course. julkaisussa D'Mello SK, Calvo RA, Olney A, toimittajat, Proceedings of the 6th International Conference on Educational Data Mining. Memphis, TN, USA: International Educational Data Mining Society. 2013. s. 300-303