Veterinary students' experience of stress during educational transition phases and its effect on self-regulation

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Alkuperäiskielienglanti
OtsikkoHigher Education Transitions : Theory and Research
ToimittajatEva Kyndt, Vincent Donche, Keith Trigwell, Sari Lindblom-Ylänne
Sivumäärä17
JulkaisupaikkaAbingdon, Oxon
KustantajaRoutledge - Taylor & Francis Group
Julkaisupäivä2017
Sivut155-171
Artikkeli no10
ISBN (painettu)978-1-138-67089-1, 978-1-138-67088-4
ISBN (elektroninen)978-1-315-61736-7
DOI - pysyväislinkit
TilaJulkaistu - 2017
OKM-julkaisutyyppiA3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa

Julkaisusarja

NimiNew Perspectives on Learning and Instruction
KustantajaRoutledge in conjunction with EARLI

Tieteenalat

  • 516 Kasvatustieteet

Siteeraa tätä

Laakkonen, J., & Nevgi, A. (2017). Veterinary students' experience of stress during educational transition phases and its effect on self-regulation. teoksessa E. Kyndt, V. Donche, K. Trigwell, & S. Lindblom-Ylänne (Toimittajat), Higher Education Transitions: Theory and Research (Sivut 155-171). [10] (New Perspectives on Learning and Instruction). Routledge - Taylor & Francis Group. https://doi.org/10.4324/9781315617367-12