Viihdyttäminen opetuksessa - turhuutta vai tärkeä mauste?

Markku Kaipainen, Ulla Broms, Helka Hosia-Randell, Maria Söderlund-Venermo, Marit Graner, Pertti Heikman, Harri Öistämö

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkelivertaisarvioitu

Abstrakti

English summary: Entertaining in teaching - needless or spicing?
Alkuperäiskielisuomi
LehtiSuomen lääkärilehti
Vuosikerta61
Numero4
Sivut329-334
Sivumäärä6
ISSN0039-5560
TilaJulkaistu - 2006
OKM-julkaisutyyppiA1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä, vertaisarvioitu

Tieteenalat

  • 314 Terveystieteet
  • lääketiede
  • opetus
  • huumori
  • oppimisprosessi

Siteeraa tätä