Young learners' mathematics-related affect: A commentary on concepts, methods, and developmental trends

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Alkuperäiskielienglanti
LehtiEducational Studies in Mathematics
Vuosikerta100
Numero3
Sivut309-316
Sivumäärä8
ISSN0013-1954
DOI - pysyväislinkit
TilaJulkaistu - maaliskuuta 2019
OKM-julkaisutyyppiA1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä, vertaisarvioitu

Tieteenalat

  • 516 Kasvatustieteet

Lainaa tätä

@article{55ebeb1951ca409388d84b4d18b92ea3,
title = "Young learners' mathematics-related affect: A commentary on concepts, methods, and developmental trends",
keywords = "Affect, Anxiety, Early learning, Mathematics education, 516 Educational sciences",
author = "Hannula, {Markku S.}",
year = "2019",
month = "3",
doi = "10.1007/s10649-018-9865-9",
language = "English",
volume = "100",
pages = "309--316",
journal = "Educational Studies in Mathematics",
issn = "0013-1954",
publisher = "Springer",
number = "3",

}

Young learners' mathematics-related affect : A commentary on concepts, methods, and developmental trends. / Hannula, Markku S.

julkaisussa: Educational Studies in Mathematics, Vuosikerta 100, Nro 3, 03.2019, s. 309-316.

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

TY - JOUR

T1 - Young learners' mathematics-related affect

T2 - A commentary on concepts, methods, and developmental trends

AU - Hannula, Markku S.

PY - 2019/3

Y1 - 2019/3

KW - Affect

KW - Anxiety

KW - Early learning

KW - Mathematics education

KW - 516 Educational sciences

U2 - 10.1007/s10649-018-9865-9

DO - 10.1007/s10649-018-9865-9

M3 - Article

VL - 100

SP - 309

EP - 316

JO - Educational Studies in Mathematics

JF - Educational Studies in Mathematics

SN - 0013-1954

IS - 3

ER -