Publikationer 1968 2020

Filter
Förord / efterord
2018

Foreword

Dervin, F., 2018, Antiracism Education In and Out of Schools. Alemanji, A. A. (red.). Cham: Palgrave Macmillan, s. v-vii 3 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingFörord / efterordVetenskapligPeer review

Foreword: Learning Spaces for Inclusion and Social Justice

Dervin, F., 2018, Learning Spaces for Inclusion and Social Justice : Success Stories from Four Nordic Countries. Ragnarsdóttir, H. & Kulbrandstad, L. A. (red.). Newcastle upon Tyne, UK: Cambridge Scholars Publishing, s. vii-x 4 s. (Nordic Studies on Diversity in Education).

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingFörord / efterordVetenskapligPeer review

2017

Esipuhe - jatkuvuus ja muutos opettajankoulutuksessa

Kallio, M., Juvonen, R. & Kaasinen, A., 2017, Jatkuvuus ja muutos opettajankoulutuksessa. Kallio, M., Juvonen, R. & Kaasinen, A. (red.). Helsinki: Suomen ainedidaktinen tutkimusseura, s. 7-8 2 s. (Suomen ainedidaktisen tutkimusseuran julkaisuja. Ainedidaktisia tutkimuksia; nr. 12).

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingFörord / efterordVetenskaplig

Öppen tillgång

Foreword

Pyyry, N., Tainio, L., Juuti, K., Vasquez, R. & Paananen, M., 2017, Changing subjects, changing pedagogies: diversities in school and education. Pyyry, N., Tainio, L., Juuti, K., Vasquez, R. & Paananen, M. (red.). Helsinki: Suomen ainedidaktinen tutkimusseura ry, s. v-x 6 s. (Suomen ainedidaktisen tutkimusseuran julkaisuja: Ainedidaktisia tutkimuksia; nr. 13).

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingFörord / efterordVetenskaplig

Öppen tillgång

What are New ways to teach and learn in China and Finland?

Niemi, H. & Jia, J., 2017, New Ways to Teach and Learn in China and Finland: Crossing Boundaries with Technology. Niemi, H. & Jia, J. (red.). Peter Lang , s. 9-19 10 s. (New Ways to Teach and Learn in China and Finland: Crossing Boundaries with Technology).

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingFörord / efterordVetenskapligPeer review