Forskningsresultat per år
Forskningsresultat per år
Yliopistonkatu 3, Porthania
00100 Helsinki
Finland
Finland
Forskningsoutput per år
Independent Research Group Lead: Law, AI and Society, The CZS Institute for Artificial Intelligence and Law, University of Tübingen
1 juni 2024 → …
Forskningsoutput: Tidskriftsbidrag › Artikel › Vetenskaplig › Peer review
Forskningsoutput: Tidskriftsbidrag › Artikel › Vetenskaplig › Peer review
Forskningsoutput: Avhandling › Doktorsavhandling › Monografi
Forskningsoutput: Tidskriftsbidrag › Artikel › Vetenskaplig › Peer review
Forskningsoutput: Övriga bidrag
Wernick, A. (Projektledare) & Banzuzi, E. (Deltagare)
Kone Foundation, Univ Helsinki, University of Helsinki, Helsinki Inst Social Sci & Humanities HSSH
01/02/2021 → 31/01/2024
Projekt: Forskningsprojekt
Koulu, R. (Principal Investigator), Sankari, S. (Projektledare), Koivisto, I. (Deltagare), Mäihäniemi, B. (Deltagare), Hakkarainen, J. M. (Deltagare), Taipale, J. (Deltagare), Havu, K. (Deltagare), Schütte, B. (Deltagare), Honkasalo, T. (Deltagare), Lindroos-Hovinheimo, S. (Deltagare), Söderholm, S. (Deltagare), Hirvonen, H. (Deltagare), Maroni, M. (Deltagare), Kontiainen, L. E. (Deltagare), Wernick, A. (Deltagare), Heikkinen, T. S. (Annan), Heikkonen, S. K. (Annan), Alizadeh Westerling, F. (Deltagare), Banzuzi, E. (Deltagare), Li, S. (Deltagare), Heydari, T. (Deltagare) & Wong-Toropainen, S. K. (deltagare)
01/11/2016 → …
Projekt: Forskningsprojekt
Wernick, A. (Närvarande)
Aktivitet: Typer för deltagande i eller organisering av evenemang › Arrangemang av och deltagande i konferens/workshop/kurs/seminarium
Wernick, A. (!!Speaker)
Aktivitet: Typer för tal eller presentation › !!Oral presentation
Wernick, A. (Referentgranskare)
Aktivitet: Typer för peer review av output och redaktionsarbete › Referentgranskning av manuskript
Wernick, A. (Lärare)
Aktivitet: Andra aktivitetstyper › Typer av övriga aktiviteter - Extern undervisning och koordinering av ämne
Wernick, A. (!!Speaker)
Aktivitet: Typer för tal eller presentation › !!Invited talk
14/09/2022
1 Mediabidrag
Press/media: !!Press / Media