Nätverk
Lasse Lipponen
- Cultural-historical approaches to children’s learning and development
- Learning, Culture & Interventions (LECI)
- Doktorandprogrammet i kognition, inlärning, undervisning och kommunikation - Handledare för doktorandprogram
- Doctoral Programme in School, Education, Society, and Culture - Handledare för doktorandprogram
- Avdelningen för pedagogik - professor
Person: U4 Undervisnings- och forskningspersonal
Jaakko Hilppö
- Avdelningen för pedagogik - universitetslektor
- Cultural-historical approaches to children’s learning and development
- Learning, Culture & Interventions (LECI)
- Doctoral Programme in School, Education, Society, and Culture - Handledare för doktorandprogram
Person: U3 Undervisnings- och forskningspersonal
Emma Aleksandra Kurenlahti
- Avdelningen för pedagogik - doktorand
- Cultural-historical approaches to children’s learning and development
- Learning, Culture & Interventions (LECI)
- Doctoral Programme in School, Education, Society, and Culture
Person: U1 Undervisnings- och forskningspersonal, Doktorand
Saila Poulter
- Avdelningen för pedagogik - universitetsforskare, äldre universitetslektor
- Learning, Culture & Interventions (LECI)
- Vetenskapsfostran
- Humanities and Social Sciences Education (HuSoEd)
- Doctoral Programme in School, Education, Society, and Culture - Handledare för doktorandprogram
Person: U3 Undervisnings- och forskningspersonal, HU
Antti Rajala
- Centret för hållbarhetsvetenskap (HELSUS)
- Cultural-historical approaches to children’s learning and development
- Learning, Culture & Interventions (LECI)
- Doctoral Programme in School, Education, Society, and Culture - Handledare för doktorandprogram
Person: U2 Undervisnings- och forskningspersonal
Heidi Irene Chydenius
- Avdelningen för pedagogik - universitetslärare
Person: U2 Undervisnings- och forskningspersonal
Nina Sajaniemi
- Doctoral Programme in School, Education, Society, and Culture - Handledare för doktorandprogram
Person
Rekar Abdulhamed
- Research Group for Educational Psychology
- Avdelningen för pedagogik - Stipendieforskare, doktorand
- Doktorandprogrammet i kognition, inlärning, undervisning och kommunikation
Person: gästforskare, U1 Undervisnings- och forskningspersonal, Doktorand
Anna Rainio
- Helsinki Inequality Initiative (INEQ)
- Cultural-historical approaches to children’s learning and development
- Learning, Culture & Interventions (LECI)
- Doktorandprogrammet i kognition, inlärning, undervisning och kommunikation - Handledare för doktorandprogram
- Doctoral Programme in School, Education, Society, and Culture - Handledare för doktorandprogram
- Avdelningen för pedagogik - äldre universitetslektor
Person: U3 Undervisnings- och forskningspersonal, undervisnings- och forskningspersonal
Gloria Quinones Goytortua
- Monash University
- Univ Helsinki, University of Helsinki, Childrens Hosp; Univ Helsinki, University of Helsinki, Jorvi Hosp; Univ Helsinki, Helsinki University Central Hospital, University of Helsinki, Cent Hosp
Extern person
Jarmo Lounassalo
Extern person
Milla Salonen
Extern person
Minna Laitinen
Extern person
Milla Salonen
Extern person
Virpi Sipola
Extern person
Jarmo Lounassalo
Extern person