Foto på Arja Kaasinen
  • PL 9 (Siltavuorenpenger 1B)

    00014

    Finland

19982019
Om du gjort några ändringar i Pure kommer de visas här snart.

Publikationer 1998 2019

2019

Didactic Focus Areas in Science Education Research

Lampiselkä, J., Kaasinen, A., Kinnunen, P. & Malmi, L., 12 dec 2019, I : Education Sciences. 9, 4, 19 s., 294.

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelVetenskapligPeer review

Öppen tillgång
Fil

Didaktinen kolmio luonnontieteen opetuksen tutkimuksen arvioinnissa

Kaasinen, A., Lampiselkä, J., Kinnunen, P. & Malmi, L., 30 dec 2019, Arvot ja arviointi. Kallio, M., Krzywacki, H. & Poulter, S. (red.). Helsinki: Suomen ainedidaktinen tutkimusseura, s. 11-27 17 s. (Suomen ainedidaktisen seuran julkaisuja, Ainedidaktisia tutkimuksia; nr. 16).

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

Öppen tillgång

Plant Species Recognition Skills in Finnish Students and Teachers

Kaasinen, A., 19 apr 2019, I : Education Sciences. 9, 2, 12 s., 85.

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelVetenskapligPeer review

Öppen tillgång
Fil

Tehtävien jakaminen puhelinsovelluksella

Kaasinen, A. & Hilander, M., 2019, I : Natura. 56, 3, s. 9 1 s.

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelProfessionell

TUTTU - Talvi

Kaasinen, A. & Kervinen, A., 2019, (!!Accepted/In press) TUTkimuksellinen ja Toiminnallinen Ulkonaoppiminen.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelProfessionell

2018

Research on Teaching and Learning In Biology, Chemistry and Physics In ESERA 2013 Conference

Lampiselkä, J. J., Kaasinen, A. P. M., Kinnunen, P. & Malmi, L., 2018, ESERA 2017 Research, Practice and Collaboration in Science Education (Proceedings of ESERA 2017). Finlayson, O., McLoughlin, E., Erduran, S. & Childs, P. (red.). Vol. 2017. s. 1799-1810 11 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

Öppen tillgång
Fil
2017

Esipuhe - jatkuvuus ja muutos opettajankoulutuksessa

Kallio, M., Juvonen, R. & Kaasinen, A., 2017, Jatkuvuus ja muutos opettajankoulutuksessa. Kallio, M., Juvonen, R. & Kaasinen, A. (red.). Helsinki: Suomen ainedidaktinen tutkimusseura, s. 7-8 2 s. (Suomen ainedidaktisen tutkimusseuran julkaisuja. Ainedidaktisia tutkimuksia; nr. 12).

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingFörord / efterordVetenskaplig

Öppen tillgång

Jatkuvuus ja muutos opettajankoulutuksessa

Kallio, M. (red.), Juvonen, R. (red.) & Kaasinen, A. (red.), 2017, Helsinki: Suomen ainedidaktinen tutkimusseura. 313 s. (Suomen ainedidaktisen tutkimusseuran julkaisuja. Ainedidaktisia tutkimuksia; nr. 12)

Forskningsoutput: Bok/rapportAntologi eller special utgåva

Öppen tillgång

Kysymyksiä ja vastauksia kokoelmista

Kaasinen, A., 13 mar 2017, I : Natura.

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelProfessionell

Kasvien kerääminen – perinteisen opetusmenetelmän uusi tuleminen

Kaasinen, A., jan 2016, Ympäristöoppia opettamaan. Juuti, K. (red.). Jyväskylä: PS-kustannus, s. 247-252 6 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelProfessionell

Kasviota tekemään

Kaasinen, A., maj 2016, I : Natura. 53, 2, s. 12-16 5 s.

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelProfessionell

Kysymyksiä ja vastauksia kokoelmista

Kaasinen, A., 2016, I : Natura. 53, 2

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelProfessionell

Maasto-opetus luonnon monimuotoisuuden arvostamisen lähtökohtana

Kaasinen, A., jan 2016, Ympäristöoppia opettamaan. Juuti, K. (red.). Jyväskylä: PS-kustannus, s. 229-245 16 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelProfessionell

Rakkauden opettelua ja kehotunnekasvatusta – seksuaalikasvatus alakoulussa

Kaasinen, A., jan 2016, Ympäristöoppia opettamaan. Juuti, K. (red.). Jyväskylä: PS-kustannus, s. 287-302 16 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelProfessionell

Teacher Professional Development in Outdoor and Open Learning Environments: A Research Based Model

Salmi, H., Kaasinen, A. & Suomela, L., 2016, I : Creative Education. 7, 10, s. 1392-1403 12 s.

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelVetenskapligPeer review

Öppen tillgång
Fil

Tekemällä oppii – laboratoriotyöskentely ympäristöopin opetusmenetelmänä

Kaasinen, A., jan 2016, Ympäristöoppia opettamaan. Juuti, K. (red.). Jyväskylä: PS-kustannus, s. 213-228 16 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelProfessionell

Vinkki: Koodeja opetukseen

Kaasinen, A., mar 2016, I : Natura. 53, 1

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelProfessionell

2015

Att lärä in ute året runt, Årskurs F-9.

Kaasinen, A. P. M., 2015, (!!In preparation)

Forskningsoutput: Bok/rapportBok

Kolme kysymystä: Elina Pilke

Kaasinen, A. & Hellsten, H. K., sep 2015, I : Natura. 52, 3, s. 46 1 s.

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelProfessionell

Koulun vanhempainyhdistys tiedekerhon järjestäjänä

Kaasinen, A., 2015, Tiede- ja teknologiakasvatus: Laatua asiantuntevasta kerhotoiminnasta. Helsinki: Kehittämiskeskus Opinkirjo, s. 37-38 2 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelProfessionell

Speleologian perusteos: [Suomen luolat -kirja-arvio]

Kaasinen, A., sep 2015, I : Natura. 52, 3, s. 43 1 s.

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelProfessionell

2013

Lajintunnistus pitäisi aloittaa jo varhain

Kaasinen, A., 6 nov 2013, I : Helsingin Sanomat. 2013, 6.11.2013, 1 s.

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelAllmänheten

2012

Evidence of outdoor education in biology in Finland

Kaasinen, A. & Suomela, L., nov 2012, Implementing Inquiry beyond the School. Salmi, H., Kallunki, V. & Kaasinen, A. (red.). Helsinki: The Fibonacci Project, s. 13-14 2 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskaplig

Outdoor education

Kaasinen, A. & Suomela, L., 2012, Implementing Inquiry beyond the School. Salmi, H., Kallunki, V. & Kaasinen, A. (red.). Helsinki: The Fibonacci Project, s. 12-13 2 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskaplig

Pre-lesson - Visit - Post-study: learnng repeated in Finland

Salmi, H., Kallunki, V. & Kaasinen, A., 2012, Implementing Inquiry beyond the School. Salmi, H., Kaasinen, A. & Kallunki, V. (red.). Helsinki: The Fibonacci Project, s. 32-36 5 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskaplig

Science Center to Go: Guide of Good practices

Lazoudis, A. (red.), Sotiriou, S. (red.), Salmi, H. (red.), Lazoudis, A., Sotiriou, S., Owen, S., Owen, M., Salmi, H., Kallunki, V., Kaasinen, A., Buchholz, H., Brosda, C., Koivula, J., Suvanto, T., Bogner, F., Larsen, Y., Barajas, M., Trifonova, A., Gargalakos, M., Giallouri, E. & 2 andra, Kudor, D. & Rasinar, M., 2012, Ellinogermaniki Agogi. 212 s.

Forskningsoutput: Bok/rapportBeställd rapport

Towards the open learning environments: Bridging the gap between formal eduaction and learning in informal contexts

Salmi, H., Kallunki, V. & Kaasinen, A., nov 2012, Implementing Inquiry beyond the School. Salmi, H., Kallunki, V. & Kaasinen, A. (red.). Helsinki: The Fibonacci Project, s. 5-7 3 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskaplig

Using ICT to apply three-step model in European context

Kallunki, V., Salmi, H., Kaasinen, A. & Koivula, J., dec 2012, Implementing inquiry beyond the school. Salmi, H., Kallunki, V. & Kaasinen, A. (red.). Helsinki: The Fibonacci Project, s. 37-39 3 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskaplig

2011

Combining Science Center To Go´s miniature exhibits and Open Science Resources´ inquiry-based learning pathway

Suvanto, T., Koivula, J., Salmi, H., Kallunki, V. & Kaasinen, A., 2011, Augmented Reality in Education. Lazoudis, A., Salmi, H. & Sotiriou, S. (red.). Vol. 2011. s. 31-40 9 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskaplig

Lisäketodellisuus oppimisympäristössä – näkymättömästä on tehty näkyvää

Salmi, H., Koivula, J., Kaasinen, A. & Kallunki, V., 18 apr 2011, I : LUMA.fi sanomat. 2011, 18.4.2011, 1 s.

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelProfessionell

Natural Europe: Design of Educational Pathways

Kaasinen, A. & Markaki, V., 2011

Forskningsoutput: Bok/rapportBeställd rapport

Natural Europe: Stakeholder Requirements.

Kaasinen, A., 2011

Forskningsoutput: Bok/rapportBeställd rapport

Science Center to Go: Dissemination interim report.

Kaasinen, A., 2011

Forskningsoutput: Bok/rapportBeställd rapport

2010

Natural Europe: Guideline requirement elicitation workshops

Kaasinen, A. & Petros, L., 2010

Forskningsoutput: Bok/rapportBeställd rapport

Science Center to Go: Dissemination plan.

Kaasinen, A., 2010

Forskningsoutput: Bok/rapportBeställd rapport

2006

Virta-projekti. Ammatillisten opettajien työelämäjaksot -projekti vuosina 2004-2006 Espoon seudun koulutuskuntayhtymä Omniassa

Kaasinen, A. & Viitanen, E., 2006, Espoo: Omnia. (Omnian julkaisuja; vol. C, nr. 1)

Forskningsoutput: Bok/rapportBok

2005

Kasvilajien tunteminen, oppiminen ja opettaminen biodiversiteetin säilyttämisen näkökulmasta – tuloksien esittelyä

Kaasinen, A., 2005, Kasvatustieteenpäivät 2005: Koulutuksen kulttuurit ja hyvinvoinnin politiikat. Suomen Kasvatustieteellinen Seura. Huttunen, A-L. & Kokkonen, A. M. (red.). s. 119-135 16 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

2004

Kasvien keräämisellä pitkät perinteet

Kaasinen, A., 2004, I : Helsingin Sanomat.

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelAllmänheten

2002
2001

Collaborative knowledge building to promote in-service teacher training in environmental education.

Kaasinen, A., Åhlberg, M., Kaivola, T. & Houtsonen, L., 2001, I : Journal of Information Technology for teacher Education. 10, 3

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelVetenskapligPeer review

1998