Foto på Arja Kaasinen
  • PL 9 (Siltavuorenpenger 1B)

    00014

    Finland

19982019
Om du gjort några ändringar i Pure kommer de visas här snart.

Publikationer 1998 2019

Filter
Kapitel
2016

Kasvien kerääminen – perinteisen opetusmenetelmän uusi tuleminen

Kaasinen, A., jan 2016, Ympäristöoppia opettamaan. Juuti, K. (red.). Jyväskylä: PS-kustannus, s. 247-252 6 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelProfessionell

Maasto-opetus luonnon monimuotoisuuden arvostamisen lähtökohtana

Kaasinen, A., jan 2016, Ympäristöoppia opettamaan. Juuti, K. (red.). Jyväskylä: PS-kustannus, s. 229-245 16 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelProfessionell

Rakkauden opettelua ja kehotunnekasvatusta – seksuaalikasvatus alakoulussa

Kaasinen, A., jan 2016, Ympäristöoppia opettamaan. Juuti, K. (red.). Jyväskylä: PS-kustannus, s. 287-302 16 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelProfessionell

Tekemällä oppii – laboratoriotyöskentely ympäristöopin opetusmenetelmänä

Kaasinen, A., jan 2016, Ympäristöoppia opettamaan. Juuti, K. (red.). Jyväskylä: PS-kustannus, s. 213-228 16 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelProfessionell

2015

Koulun vanhempainyhdistys tiedekerhon järjestäjänä

Kaasinen, A., 2015, Tiede- ja teknologiakasvatus: Laatua asiantuntevasta kerhotoiminnasta. Helsinki: Kehittämiskeskus Opinkirjo, s. 37-38 2 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelProfessionell

2012

Evidence of outdoor education in biology in Finland

Kaasinen, A. & Suomela, L., nov 2012, Implementing Inquiry beyond the School. Salmi, H., Kallunki, V. & Kaasinen, A. (red.). Helsinki: The Fibonacci Project, s. 13-14 2 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskaplig

Outdoor education

Kaasinen, A. & Suomela, L., 2012, Implementing Inquiry beyond the School. Salmi, H., Kallunki, V. & Kaasinen, A. (red.). Helsinki: The Fibonacci Project, s. 12-13 2 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskaplig

Pre-lesson - Visit - Post-study: learnng repeated in Finland

Salmi, H., Kallunki, V. & Kaasinen, A., 2012, Implementing Inquiry beyond the School. Salmi, H., Kaasinen, A. & Kallunki, V. (red.). Helsinki: The Fibonacci Project, s. 32-36 5 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskaplig

Towards the open learning environments: Bridging the gap between formal eduaction and learning in informal contexts

Salmi, H., Kallunki, V. & Kaasinen, A., nov 2012, Implementing Inquiry beyond the School. Salmi, H., Kallunki, V. & Kaasinen, A. (red.). Helsinki: The Fibonacci Project, s. 5-7 3 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskaplig

Using ICT to apply three-step model in European context

Kallunki, V., Salmi, H., Kaasinen, A. & Koivula, J., dec 2012, Implementing inquiry beyond the school. Salmi, H., Kallunki, V. & Kaasinen, A. (red.). Helsinki: The Fibonacci Project, s. 37-39 3 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskaplig