Forskningsprestation per år
Publikationer 1998 2019
Didactic Focus Areas in Science Education Research
Lampiselkä, J., Kaasinen, A., Kinnunen, P. A. & Malmi, L., 12 dec 2019, I : Education Sciences.Forskningsoutput: Tidskriftsbidrag › Artikel › Vetenskaplig › Peer review
Plant Species Recognition Skills in Finnish Students and Teachers
Kaasinen, A., 19 apr 2019, I : Education Sciences. 9, 2Forskningsoutput: Tidskriftsbidrag › Artikel › Vetenskaplig › Peer review
Tehtävien jakaminen puhelinsovelluksella
Kaasinen, A. & Hilander, M., 2019, I : Natura. 56, 3, s. 9 1 s.Forskningsoutput: Tidskriftsbidrag › Artikel › Professionell
Kysymyksiä ja vastauksia kokoelmista
Kaasinen, A., 13 mar 2017, I : Natura.Forskningsoutput: Tidskriftsbidrag › Artikel › Professionell
Developing a Collaborative Model in Teacher Education – An Overview of a Teacher Professional Development Project
Kervinen, A., Uitto, A., Kaasinen, A., Portaankorva-Koivisto, P., Juuti, K. & Kesler, M., 2016, I : LUMAT: International Journal on Math, Science and Technology Education. 4, 2, s. 67-86 20 s.Forskningsoutput: Tidskriftsbidrag › Artikel › Vetenskaplig › Peer review
Kasviota tekemään
Kaasinen, A., maj 2016, I : Natura. 53, 2, s. 12-16 5 s.Forskningsoutput: Tidskriftsbidrag › Artikel › Professionell
Kysymyksiä ja vastauksia kokoelmista
Kaasinen, A., 2016, I : Natura. 53, 2Forskningsoutput: Tidskriftsbidrag › Artikel › Professionell
Teacher Professional Development in Outdoor and Open Learning Environments: A Research Based Model
Salmi, H., Kaasinen, A. & Suomela, L., 2016, I : Creative Education. 7, 10, s. 1392-1403 12 s.Forskningsoutput: Tidskriftsbidrag › Artikel › Vetenskaplig › Peer review
Vinkki: Koodeja opetukseen
Kaasinen, A., mar 2016, I : Natura. 53, 1Forskningsoutput: Tidskriftsbidrag › Artikel › Professionell
Kolme kysymystä: Elina Pilke
Kaasinen, A. & Hellsten, H. K., sep 2015, I : Natura. 52, 3, s. 46 1 s.Forskningsoutput: Tidskriftsbidrag › Artikel › Professionell
Speleologian perusteos: [Suomen luolat -kirja-arvio]
Kaasinen, A., sep 2015, I : Natura. 52, 3, s. 43 1 s.Forskningsoutput: Tidskriftsbidrag › Artikel › Professionell
Urheilusovellus havainnointivälineenä: Opettajankoulutuslaitoksella yhdistettiin ulkona oppiminen kännykällä kuvaamiseen. Apuvälineenä käytettiin Sports Tracker-sovellusta
Kaasinen, A., dec 2015, I : Natura. 52, 4, s. 13 1 s.Forskningsoutput: Tidskriftsbidrag › Artikel › Professionell
Lajintunnistus pitäisi aloittaa jo varhain
Kaasinen, A., 6 nov 2013, I : Helsingin Sanomat. 2013, 6.11.2013, 1 s.Forskningsoutput: Tidskriftsbidrag › Artikel › Allmänheten
Reflecting concept of design learning in collaborative development work – towards integrative teaching practices in Finnish teacher education: Workplace Learning and Innovation
Karppinen, S., Komulainen, K., Kallunki, V., Sintonen, S. & Kaasinen, A., dec 2012, I : Lifelong Learning in Europe. 17, 4, s. 1-6 6 s.Forskningsoutput: Tidskriftsbidrag › Artikel › Vetenskaplig › Peer review
Towards an Open Learning Environment via Augmented Reality (AR): Visualising the Invisible in Science Centres and Schools for Teacher Education
Salmi, H., Kaasinen, A. & Kallunki, V., 2012, I : Procedia : Social and Behavioral Sciences. 45, s. 284-295 12 s.Forskningsoutput: Tidskriftsbidrag › Artikel › Vetenskaplig › Peer review
Lisäketodellisuus oppimisympäristössä – näkymättömästä on tehty näkyvää
Salmi, H., Koivula, J., Kaasinen, A. & Kallunki, V., 18 apr 2011, I : LUMA.fi sanomat. 2011, 18.4.2011, 1 s.Forskningsoutput: Tidskriftsbidrag › Artikel › Professionell
Kasvien keräämisellä pitkät perinteet
Kaasinen, A., 2004, I : Helsingin Sanomat.Forskningsoutput: Tidskriftsbidrag › Artikel › Allmänheten
Collaborative knowledge building to promote in-service teacher training in environmental education.
Kaasinen, A., Åhlberg, M., Kaivola, T. & Houtsonen, L., 2001, I : Journal of Information Technology for teacher Education. 10, 3Forskningsoutput: Tidskriftsbidrag › Artikel › Vetenskaplig › Peer review
Leskenlehdestä mustikkaan
Kaasinen, A., 1998, I : Sulkava.Forskningsoutput: Tidskriftsbidrag › Artikel › Allmänheten