Nätverk
Lasse Lipponen
- Avdelningen för pedagogik - professor
- Cultural-historical approaches to children’s learning and development
- Learning, Culture & Interventions (LECI)
- Doktorandprogrammet i kognition, inlärning, undervisning och kommunikation - Handledare för doktorandprogram
- Doctoral Programme in School, Education, Society, and Culture - Handledare för doktorandprogram
- Fakultetens gemensamma (Pedagogiska fakulteten) - Titeln docent
Person: U4 Undervisnings- och forskningspersonal
Mikko Kurenlahti
- Centret för hållbarhetsvetenskap (HELSUS)
- Helsinki Inequality Initiative (INEQ)
- Doktorandprogrammet i teologi och religionsforskning
Person: Doktorand, undervisnings- och forskningspersonal
Annukka Pursi
- Avdelningen för pedagogik - universitetslektor
- Cultural-historical approaches to children’s learning and development
Person: U3 Undervisnings- och forskningspersonal
Anna Rainio
- Avdelningen för pedagogik - äldre universitetslektor
- Helsinki Inequality Initiative (INEQ)
- Cultural-historical approaches to children’s learning and development
- Learning, Culture & Interventions (LECI)
- Doktorandprogrammet i kognition, inlärning, undervisning och kommunikation - Handledare för doktorandprogram
- Doctoral Programme in School, Education, Society, and Culture - Handledare för doktorandprogram
- Fakultetens gemensamma (Pedagogiska fakulteten) - Titeln docent
Person: U3 Undervisnings- och forskningspersonal, undervisnings- och forskningspersonal
Jaakko Hilppö
- Avdelningen för pedagogik - universitetslektor
- Cultural-historical approaches to children’s learning and development
- Learning, Culture & Interventions (LECI)
- Doctoral Programme in School, Education, Society, and Culture - Handledare för doktorandprogram
Person: U3 Undervisnings- och forskningspersonal
Saila Poulter
- Avdelningen för pedagogik - universitetsforskare, äldre universitetslektor
- Learning, Culture & Interventions (LECI)
- Vetenskapsfostran
- Humanities and Social Sciences Education (HuSoEd)
- Doctoral Programme in School, Education, Society, and Culture - Handledare för doktorandprogram
Person: U3 Undervisnings- och forskningspersonal, HU
Antti Rajala
- Centret för hållbarhetsvetenskap (HELSUS)
- Cultural-historical approaches to children’s learning and development
- Learning, Culture & Interventions (LECI)
- Doctoral Programme in School, Education, Society, and Culture - Handledare för doktorandprogram
- Fakultetens gemensamma (Pedagogiska fakulteten) - Docentavtal, Titeln docent
Person: U2 Undervisnings- och forskningspersonal
Terhi Maria Hannola
Person: U1 Undervisnings- och forskningspersonal, Doktorand
Virpi Sipola
Extern person