Inget foto av Essi Aarnio-Linnanvuori

Essi Aarnio-Linnanvuori

Tohtorikoulutettava

20132019

Forskningsoutput per år

Om du gjort några ändringar i Pure kommer de visas här snart.

Publikationer

2019

Bicycle model on climate change education: presenting and evaluating a model

Cantell, H., Tolppanen, S., Aarnio-Linnanvuori, E. & Lehtonen, A., 4 maj 2019, I : Environmental Education Research. 25, 5, s. 717-731 15 s.

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelVetenskapligPeer review

Öppen tillgång
Fil

How do teachers perceive environmental responsibility?

Aarnio-Linnanvuori, E., 21 jan 2019, I : Environmental Education Research. 25, 1, s. 46-61 16 s.

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelVetenskapligPeer review

2018

Kokonaisvaltaisen ilmastokasvatuksen malli opetuksen avuksi

Cantell, H., Tolppanen, S., Aarnio-Linnanvuori, E. & Lehtonen, A., mar 2018, I : Natura. 55, 1, s. 34-39 6 s.

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelProfessionell

Öppen tillgång
Fil

Polkupyörämalli ilmastokasvatuksen tueksi

Aarnio-Linnanvuori, E., Cantell, H., Lehtonen, A. & Tolppanen, S., sep 2018, I : Ympäristökasvatus. 2018, 3

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelProfessionell

Öppen tillgång

Ympäristöopetuksen monialaisuus haastaa erikoistuneen aineenopettajan

Aarnio-Linnanvuori, E., 12 mar 2018, I : Sirene-blogi.

Forskningsoutput: TidskriftsbidragAndra artiklarProfessionell

Öppen tillgång

Ympäristö ylittää oppiainerajat: Arvolatautuneisuus ja monialaisuus koulun ympäristöopetuksen haasteina

Aarnio-Linnanvuori, E. I., jan 2018, Helsinki: Helsingin yliopisto. 107 s.

Forskningsoutput: AvhandlingDoktorsavhandlingSamling av artiklar

2017

Kestävä kehitys kasvatuksessa ja koulutuksessa -teemanumero

Salonen, A. O. (red.), Palmberg, I. (red.) & Aarnio-Linnanvuori, E. (red.), dec 2017, 5 red. Kasvatustieteiden tutkimuslaitos. (Kasvatus)

Forskningsoutput: Bok/rapportAntologi eller special utgåvaVetenskapligPeer review

Miksi oppilaan ympäristökansalaisuus ei toteudu koulussa tässä ja nyt?

Aarnio-Linnanvuori, E., dec 2017, I : Ympäristökasvatus. 2017, Teema, s. 36-39 4 s.

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelProfessionell

Osallistavan ympäristötyön aakkoset

Aarnio-Linnanvuori, E., dec 2017, I : Ympäristökasvatus. 2017, Teema, s. 10-13

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelProfessionell

Pirullisen ongelman äärellä – Kokonaisvaltaisen ilmastokasvatuksen malli

Tolppanen, S., Aarnio-Linnanvuori, E., Cantell, H. & Lehtonen, A., dec 2017, I : Kasvatus. 48, 5, s. 456-468 13 s.

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelVetenskapligPeer review

Öppen tillgång
Fil

Tyytyväisyyskasvatuksella kehitys kestäväksi?

Salonen, A. O., Palmberg, I. & Aarnio-Linnanvuori, E., dec 2017, I : Kasvatus. 2017, 5, s. 401-402 2 s.

Forskningsoutput: TidskriftsbidragLedareVetenskaplig

Öppen tillgång
2016

Ympäristöaiheiden tieteidenvälisyys yleissivistävän opetuksen haasteena aineenopettajien näkökulmasta

Aarnio-Linnanvuori, E. I., 2016, I : Kasvatus & Aika. 10, 2, s. 33-50 18 s.

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelVetenskapligPeer review

Öppen tillgång
Fil
2013

Environmental issues in Finnish school textbooks on religious education and ethics

Aarnio-Linnanvuori, E., 2013, I : Nordidactica : Journal of Humanities and Social Science Education . 2013, 1, s. 131-157 27 s.

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelVetenskapligPeer review

Öppen tillgång
Fil

Koulutuspolitiikka ja realismi ristiriidassa? Kestävä kehitys peruskoulun ja lukion taloustiedon oppikirjoissa

Aarnio-Linnanvuori, E. & Ahvenisto, I. M., 2013, Ainedidaktinen tutkimus päätöksenteon perustana. Suomen ainedidaktinen tutkimusseura ry, s. 49-67 19 s. (Ainedidaktisia tutkimuksia; nr. 4).

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review