Foto på Heidi Krzywacki
  • PL 9 (Siltavuorenpenger 5A)

    00014

    Finland

20022022
Om du gjort några ändringar i Pure kommer de visas här snart.

Publikationer 2002 2019

Filter
Artikel
2019

Challenging traditional classroom practices: Swedish teachers’ interplay with Finnish curriculum materials

Hemmi, K., Krzywacki, H. & Liljeqvist, Y., 4 maj 2019, I : Journal of Curriculum Studies. 51, 3, s. 342-361 20 s.

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelVetenskapligPeer review

2018

Investigating Finnish teacher guides as a resource for mathematics teaching

Hemmi, K., Krzywacki, H. & Koljonen, T., 2018, I : Scandinavian Journal of Educational Research. 62, 6, s. 911-928 18 s.

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelVetenskapligPeer review

2017

Physics Teacher Knowledge Aimed in Pedagogical Studies in Finland and in South Korea

Krzywacki, H., Kim, B-C. & Lavonen, J., jan 2017, I : Eurasia Journal of Mathematics, Science & Technology Education. 13, 1, s. 201-222 22 s.

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelVetenskapligPeer review

Öppen tillgång
2012

In-service teacher education course module design focusing om usability of ICT applications in science education

Lavonen, J., Krzywacki, H., Koistinen, L., Welzel-Breuer, M. & Erb, R., 2012, I : NorDina : Nordisk tidsskrift i naturfagdidaktikk. 8, 2, s. 138-149 12 s.

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelVetenskapligPeer review

Öppen tillgång
Fil

Vastine kommenttiin "Kuka opettaa matematiikkaa peruskoulussa?"

Pehkonen, E. & Krzywacki-Vainio, H., 2007, I : Dimensio. 71, 3, s. 49-50 2 s.

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelAllmänheten