Om du gjort några ändringar i Pure kommer de visas här snart.

Publikationer 2012 2016

Accommodating to English-medium instruction in teacher education in Finland

Hahl, K., Järvinen, H-M. & Juuti, K., nov 2016, I : International Journal of Applied Linguistics. 26, 3, s. 291-310 20 s.

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelVetenskapligPeer review

Öppen tillgång
Fil

Katsaus kielenoppimisen teorioihin

Järvinen, H-M., 2014, Kuinka kieltä opitaan: opas vieraan kielen opettajalle ja opiskelijalle. Pietilä, P. & Lintunen, P. (red.). Helsinki: Gaudeamus, s. 68-88 21 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

Kielen opettamisen menetelmiä

Järvinen, H-M., 2014, Kuinka kieltä opitaan: opas vieraan kielen opettajalle ja opiskelijalle. Pietilä, P. & Lintunen, P. (red.). Helsinki: Gaudeamus, s. 89-113 25 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

What does a CLIL teacher need to know about language - the linguistic competence of a CLIL teacher

Järvinen, H-M., 2012, Language: Competence-Change-Contact = Sprache: Kompetenz-Kontakt-Wandel. Koskensalo, A., Smeds, J., de Cillia, R. & Huguet, Á. (red.). Münster: Lit Verlag, s. 47-54 8 s. (Dichtung - Wahrheit - Sprache; nr. Bd. 11).

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

Projekter 2010 2014