Inget foto på Helena Thuneberg
  • Finland

  • PL 9 (Siltavuorenpenger 3A)

    00014

    Finland

20012019
Om du gjort några ändringar i Pure kommer de visas här snart.

Publikationer 2001 2019

Filter
Konferensbidrag
2016

Effects of situational interest on learning in science and mathematics exhibitions

Salmi, H., Thuneberg, H., Vainikainen, M-P. & Fenyvesi, K., 2016, Proceedings of the ESERA 2015 Conference. Science education research: Engaging learners for a sustainable future, Part 2 (co-ed. Russell Tytler & Albert Zeyer). Lavonen, J., Juuti, K., Lampiselkä, J., Uitto, A. & Hahl, K. (red.). Helsinki: University of Helsinki, s. 351-362 12 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

2005

Autonomian kokeminen koulussa

Thuneberg, H., 2005, Yhtenäistyvät ja erilaistuvat polut oppimisen ja koulutuksen eri vaiheissa: Kasvatustieteen päivien verkkojulkaisu. Havu-Nuutinen, S. & Heiskanen, M. (red.). Joensuu: Suomen kasvatustieteellinen seura, Joensuun yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta, s. 76-90 15 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

Self-Determination, Motivation and the Fulfillment of the Psychological Needs at School

Thuneberg, H., 2005, Inclusion: Celebrating diversity: Proceedings of the Inclusive and Supportive Education Congress. Oldham: Inclusive Technology, 11 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review