• PL 9 (Siltavuorenpenger 5A)

    00014

    Finland

20032019

Forskningsoutput per år

Om du gjort några ändringar i Pure kommer de visas här snart.

Publikationer

Filter
Kapitel
2019

Didaktinen kolmio luonnontieteen opetuksen tutkimuksen arvioinnissa

Kaasinen, A., Lampiselkä, J., Kinnunen, P. & Malmi, L., 30 dec 2019, Arvot ja arviointi. Kallio, M., Krzywacki, H. & Poulter, S. (red.). Helsinki: Suomen ainedidaktinen tutkimusseura, s. 11-27 17 s. (Suomen ainedidaktisen seuran julkaisuja, Ainedidaktisia tutkimuksia; nr. 16).

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

Öppen tillgång
Fil
2017

Introduction

Hahl, K., Juuti, K., Lampiselkä, J., Uitto, A. & Lavonen, J., 2017, Cognitive and Affective Aspects in Science Education Research : Selected Papers from the ESERA 2015 Conference. Hahl, K., Juuti, K., Lampiselkä, J., Uitto, A. & Lavonen, J. (red.). Cham: Springer International Publishing AG, s. 1-12 12 s. (Contributions from Science Education Research; vol. Volume 3).

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskaplig

2016

Demonstraatiot luonnontieteellisen ajattelutavan oppimisen tukena

Lampiselkä, J., 2016, Ympäristöoppia opettamaan. Juuti, K. (red.). Jyväskylä: PS-kustannus, s. 195-211 16 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelProfessionell

Design and Development of Teaching-Learning Sequence (TLS) Materials Around Us: Description of an Iterative Process

Loukomies, A., Lavonen, J., Juuti, K., Meisalo, V. & Lampiselkä, J., 2016, Iterative Design of Teaching-Learning Sequences: Introducing the Science of Materials in European Schools. Psillos, D. & Kariotoglou, P. (red.). Dordrecht: Springer Science+Business Media, s. 201-231 31 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

Kemia-aineiden muutosten tiede

Lampiselkä, J., 2016, Ympäristöoppia opettamaan. Juuti, K. (red.). Jyväskylä: PS-kustannus, s. 33-55 23 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelProfessionell

2013

Luokanopettajakoulutuksen kemian didaktiikan kurssin kehittäminen

Lampiselkä, J., 2013, Kehittämistutkimus opetusalalla. Pernaa, J. (red.). Jyväskylä: PS-kustannus, s. 121-142 22 s. (Opetus 2000).

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskaplig

Pedagogical Aspects in Finnish Science Education Research Publications

Lampiselkä, J. J., Meisalo, V., Kinnunen, P. & Malmi, L., 2013, Proceedings of the annual conference of Finnish Mathematics and Science Education Research Association. Hähkiöniemi, M., Leppäaho, H., Nieminen, P. & Viiri, J. (red.). Jyväskylä: University of Jyväskylä, s. 153-164 11 s. (Department of Teacher Education, Research Report ; nr. 90).

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

2010

Enhancing Scientific Literacy through the Industry Site Visit

Lavonen, J., Laherto, A., Loukomies, A., Juuti, K., Kim, M., Lampiselkä, J. & Meisalo, V., 2010, Multiple literacy and science education: ICTs in formal and informal learning environments. Rodrigues, S. (red.). Hershey, PA: Information Science Reference, s. 225-239 15 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

Finland

Lampiselkä, J. J., 2010, Teaching Chemistry Around the World. Risch, B. (red.). Münster: Waxmann, s. 242-266 25 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

Finland

Lampiselkä, J. J., 2010, Teaching chemistry around the world. Risch, B. (red.). Münster: Waxmann, s. 242-266 25 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskaplig

2009

Luokanopettajiksi opiskelevien käsityksiä havaintojen tekemisestä luonnontieteissä

Ahtee, M., Juuti, K., Lampiselkä, J., Lavonen, J. & Suomela, L., 2009, Matematiikan ja luonnontieteiden oppimista ja ajattelun taitoa tutkimassa: raportti Matematiikan ja luonnontieteiden opetuksen tutkimusseura ry:n tutkimuspäiviltä 28.9.-29.9.2007. K. M. J. T-R. H. . . (red.). [Turku]: Turun opettajankoulutuslaitos, s. 81-94 14 s. (Turun yliopiston kasvatustieteiden tiedekunnan julkaisuja. B).

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

2008

Development activity of the project

Lampiselkä, J., 2008, EU TRAIN: towards a common curriculum for the teaching practice of science teachers. E. J. L. Z. R. (red.). [Plovdiv]: Plovdiv University Press "Paisii Hilendarski", s. 16-19 4 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

Towards unified teacher training practice

Lampiselkä, J., 2008, EU TRAIN: towards a common curriculum for the teaching practice of science teachers. E. J. L. Z. R. (red.). [Plovdiv]: Plovdiv University Press "Paisii Hilendarski", s. 70-87 18 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

University-school partnerships for the design and implementation of research-based ICT-enhanced modules on material properties

Lampiselkä, J. J., Juuti, K., Lavonen, J. M. J., Meisalo, V., Kärkkäinen, T. A. & Laherto, A., 2008, Uusia lähestymistapoja kemian opetukseen perusopetuksesta korkeakouluihin: Maija Aksela & Marja Montonen (toim.). [Helsinki]: Opetushallitus, Helsingin yliopisto, s. 188-199 12 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

2007

Mathematics and science in Finnish comprehensive school

Lampiselkä, J., Ahtee, M., Pehkonen, E., Meri, M. & Eloranta, V., 2007, How finns learn mathematics and science. E. B. E. P. M. A. . J. L. (red.). Rotterdam: Sense publishers, s. 35-48 14 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

Teaching methods in science

Lampiselkä, J., Savinainen, A. & Viiri, J., 2007, How finns learn mathematics and science. E. B. E. P. M. A. . J. L. (red.). Rotterdam: Sense publishers, s. 192-201 10 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

2005

Opiskelijoiden käsityksiä orgaanisen ja epäorgaanisen aineen palamisesta: Students' understanding of the combustion phenomena: the mismatch between organic and inorganic combustion

Lampiselkä, J., 2005, Matematiikan ja luonnontieteiden opetuksen tutkimuspäivät Oulussa 25.-26.11.2004: matemaattisten aineiden opettajan taitotieto - haaste vai mahdollisuus?. Oulu: Oulun yliopiston kirjasto, s. 205-214 10 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review