Foto av Kaisa Kuoppala
  • PL 9 (Siltavuorenpenger 3A)

    00014

    Finland

20102020

Forskningsoutput per år

Om du gjort några ändringar i Pure kommer de visas här snart.

Publikationer

Filter
Antologi eller special utgåva
2020

Kielididaktiikan katse tulevaisuuteen: Haasteita, mahdollisuuksia ja uusia avauksia kielten opetukseen

Hilden, R. (red.) & Hahl, K. (red.), 26 feb 2020, Helsinki: Suomen ainedidaktinen tutkimusseura. 205 s. (Suomen ainedidaktisen tutkimusseuran julkaisuja, Ainedidaktisia tutkimuksia; nr. 17)

Forskningsoutput: Bok/rapportAntologi eller special utgåvaVetenskapligPeer review

Öppen tillgång
2017

Cognitive and Affective Aspects in Science Education Research: Selected Papers from the ESERA 2015 Conference

Hahl, K. (red.), Juuti, K. (red.), Lampiselkä, J. (red.), Uitto, A. (red.) & Lavonen, J. (red.), 2017, Cham: Springer International Publishing AG. 370 s. (Contributions from Science Education Research; vol. Volume 3)

Forskningsoutput: Bok/rapportAntologi eller special utgåvaVetenskapligPeer review

2016
2015

Diversities and Interculturality in Textbooks: Finland as an Example

Hahl, K. (red.), Niemi, P-M. (red.), Johnson Longfor, R. (red.) & Dervin, F. (red.), 2015, Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing. 186 s. (Post-intercultural Communication and Education)

Forskningsoutput: Bok/rapportAntologi eller special utgåvaVetenskapligPeer review