Foto på Kaisa Kuoppala
  • PL 9 (Siltavuorenpenger 3A)

    00014

    Finland

Accepterar forskarstudenter

20102021
Om du gjort några ändringar i Pure kommer de visas här snart.

Publikationer 2010 2018

Filter
Kapitel
2018

International student teachers as intercultural experts?

Hahl, K. & Niemi, P-M., 2018, (!!Accepted/In press) Critical Intercultural Competences and Teacher Education. . Dervin, F., Moloney, R. & Simpson, A. (red.). Routledge

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

2017

Introduction

Hahl, K., Juuti, K., Lampiselkä, J., Uitto, A. & Lavonen, J., 2017, Cognitive and Affective Aspects in Science Education Research : Selected Papers from the ESERA 2015 Conference. Hahl, K., Juuti, K., Lampiselkä, J., Uitto, A. & Lavonen, J. (red.). Cham: Springer International Publishing AG, s. 1-12 12 s. (Contributions from Science Education Research; vol. Volume 3).

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskaplig

2015

Introduction

Dervin, F., Hahl, K., Niemi, P-M. & Johnson Longfor, R., 2015, Diversities and Interculturality in Textbooks: Finland as an Example. Hahl, K., Niemi, P-M., Johnson Longfor, R. & Dervin, F. (red.). Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, s. 11-26 16 s. (Post-intercultural Communication and Education).

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskaplig

“Do I contradict myself? Very well, I contradict myself (…)”: Representing Intercultural Encounters in Two Finnish History Textbooks

Dervin, F., Hahl, K., Härkönen, A. & Layne, H., 2015, Diversities and Interculturality in Textbooks: Finland as an Example. Hahl, K., Niemi, P-M., Johnson Longfor, R. & Dervin, F. (red.). Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, s. 149-173 25 s. (Post-intercultural communication and education).

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

2012

Opettajankoulutusta kansainvälisemmäksi - matka englanninkielisistä pilottikursseista kokonaiseksi koulutusohjelmaksi

Kuoppala, M. -K., 2012, Kannattaako korkeakoulutus?: Artikkelikokoelma Korkeakoulututkimuksen XI kansallisesta symposiumista 22.-23.8.2011. Aittola, H. & Saarinen, T. (red.). Jyväskylä: Jyväskylän yliopisto, koulutuksen tutkimuslaitos, s. 117-140 24 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review