Foto på Kaisa Kuoppala
  • PL 9 (Siltavuorenpenger 3A)

    00014

    Finland

Accepterar forskarstudenter

20102021
Om du gjort några ändringar i Pure kommer de visas här snart.

Publikationer 2010 2018

Filter
Artikel
2018
Öppen tillgång

Student reflections on teacher identity development in a yearlong secondary teacher preparation program

Hahl, K. & Mikulec, E., dec 2018, I : Australian Journal of Teacher Education. 43, 12, s. 42-58 17 s.

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelVetenskapligPeer review

Öppen tillgång
Fil
2016

Accommodating to English-medium instruction in teacher education in Finland

Hahl, K., Järvinen, H-M. & Juuti, K., nov 2016, I : International Journal of Applied Linguistics. 26, 3, s. 291-310 20 s.

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelVetenskapligPeer review

Öppen tillgång
Fil

Co-constructing meaning and context in international teacher education

Hahl, K., mar 2016, I : Journal of English as a Lingua Franca. 5, 1, s. 83-105 23 s.

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelVetenskapligPeer review

Öppen tillgång
Fil

Conceptualizing interculturality in multicultural teacher education

Hahl, K. & Löfström, E., 2016, I : Journal of Multicultural Discourses. 11, 3, s. 300-314 15 s.

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelVetenskapligPeer review

Öppen tillgång
Fil
2015
Öppen tillgång
Fil
2012