20122023
Om du gjort några ändringar i Pure kommer de visas här snart.

Publikationer 2012 2019

Filter
Kapitel
2018

Ryhmän oppimismotivaatio ja sitoutuminen yhteisöllisessä keksintöprojektissa

Riikonen, S., Sormunen, K., Korhonen, T., Kangas, K., Seitamaa-Hakkarainen, P. & Hakkarainen, K., 20 apr 2018, Motivaatio ja oppiminen. Salmela-Aro, K. (red.). Jyväskylä: PS-kustannus, s. 161-180 20 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskaplig

2017

”Se tuntuu jotenkin paljon luontevammalta mulle”: Kolmen erityisen tuen oppilaan opiskelun tukeminen älypuhelimilla inkluusioon pyrkivässä luonnontieteiden opetuksessa

Sormunen, K., Lavonen, J. & Juuti, K., 2017, Toiveet ja todellisuus: Kasvatus osallisuutta ja oppimista rakentamassa. Toom, A., Rautiainen, M. & J. T. (red.). Turku: Suomen kasvatustieteellinen seura, s. 481-508 28 s. (Kasvatusalan tutkimuksia; nr. 75).

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

Öppen tillgång
Fil
2016

Päätössanat: Innovatiivinen koulu ja tulevaisuuden opettajuus

Korhonen, T., Lavonen, J., Kukkonen, M., Sormunen, K. & Juuti, K., 2016, Kansankynttilä keinulaudalla: Miten tulevaisuudessa opitaan ja opetetaan?. Cantell, H. & Kallioniemi, A. (red.). Jyväskylä: PS-kustannus, s. 215-230 16 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskaplig

2014

Crossing Classroom Boundaries in Science Teaching and Learning through the Use of Smartphones

Sormunen, K., Lavonen, J. & Juuti, K., 2014, Crossing Boundaries for Learning – through Technology and Human Efforts. Niemi, H., Multisilta, J. & Löfström, E. (red.). Helsinki: University of Helsinki, CICERO Learning Network, s. 91-109 19 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

Öppen tillgång
Fil

Innovatiivinen koulu

Lavonen, J., Korhonen, T., Kukkonen, M. & Sormunen, K., 2014, Rajaton luokkahuone. Niemi, H. & Multisilta, J. (red.). Jyväskylä: PS-kustannus, s. 86-113 28 s. (Opetus 2000).

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

The Innovative School as an Environment for the Design of Educational Innovations

Korhonen, T., Lavonen, J., Kukkonen, M., Sormunen, K. & Juuti, K., 2014, Finnish Innovations and Technologies in Schools: a Guide towards New Ecosystems of Learning. Niemi, H., Multisilta, J., Lipponen, L. & Vivitsou, M. (red.). Rotterdam: Sense Publishers, s. 99-113 15 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

2013

Koulun kumppanuudet ja verkostot

Korhonen, T., Sormunen, K., Kukkonen, M. & Lavonen, J., 2013, Tuovi 11: Interaktiivinen tekniikka koulutuksessa 2013-konferenssin tutkijatapaamisen artikkelit. Viteli, J. & Östman, A. (red.). Tampere: Tampereen yliopisto, s. 34-49 16 s. (TRIM Research Reports; nr. 9).

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskaplig

2012

Sähköiset muistiinpanovälineet ja oppimisympäristöjen laajentaminen Vesireitillä

Sormunen, K-M., 2012, Tieto- ja viestintätekniikkaa hyödyntävät työtavat opetuksessa - projektikuvaus .

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelProfessionell

Öppen tillgång

"Voinko tehdä tän puhelimella?": Mobiililaite personoidun luonnontieteiden oppimisen tukena

Sormunen, K-M. & Lavonen, J. M. J., 2012, Rajaton luokkahuone. Niemi, H. & Multisilta, J. (red.). Jyväskylä: PS-kustannus, s. 114-130 16 s. (Opetus 2000).

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

Öppen tillgång
Fil