Om du gjort några ändringar i Pure kommer de visas här snart.

Publikationer 2008 2019

Filter
Kapitel
2019

How to create a flourishing classroom? An intervention protocol for enhancing teachers' social and emotional learning

Talvio, K. M. & Lonka, K. M., 2019, (!!Accepted/In press) Positive psychological interventions: Theories, methodologies and applications within multicultural contexts. van Zyl, L. E. & Rothmann, S. (red.). Springer

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

2009

Hyvä oppimisilmapiiri ja opiskelijan kohtaaminen

Numminen, A. & Talvio, M., 2009, Yliopisto-opettajan käsikirja. Lindblom-Ylänne, S. & Nevgi, A. (red.). Helsinki: WSOYpro

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

Vuorovaikutustaidot

Talvio, M. & Niinimäki, T., 2009, Kohtaamisia – Nuorten lähimmäispalvelun kurssi. Liljendahl, T. & Viljanen, A. (red.). Erweko Painotuote Oy

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelProfessionell