Inget foto på Outi Maria Haatainen
  • PL 55 (A. I. Virtasen aukio 1)

    00014

    Finland

20142019
Om du gjort några ändringar i Pure kommer de visas här snart.

Publikationer 2014 2019

2019

Project-Based Learning (PBL) in Practise: Active Teachers' Views of Its' Advantages And Challenges

Aksela, M. & Haatainen, O., 2019, Integrated Education for the Real World: 5th International STEM in Education Conference Post-Conference Proceedings. Queensland University of Technology, s. 9–16 8 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragProfessionell

Öppen tillgång
Fil
2018

Vapaaehtoiset asiantuntijat innostajina ja esikuvina lapsille ja nuorille

Haatainen, O. & Sinikallio, V., 31 dec 2018, I : Arkhimedes. 4, s. 11–12 2 s.

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelAllmänheten

2017

Integrating art into science education: a survey of science teachers’ practices

Turkka, J., Haatainen, O. & Aksela, M., 1 jun 2017, I : International Journal of Science Education. 39, 10, s. 1403–1419 17 s.

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelVetenskapligPeer review

Fil

Projekti opettaa – opettaja ohjaa

Holttinen, T. E. & Haatainen, O., 2017, I : Tempus. 4, s. 16–17 2 s.

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelProfessionell

2016

Kohti mielekästä ja eheyttävää kemian opetusta

Haatainen, O., 30 sep 2016, Tutkimuksellinen kemian opettajankoulutus: Kemian opetusta yhteisöllisesti kehittäen. Aksela, M. (red.). Helsinki: Helsingin yliopisto, Kemian opettajankoulutusyksikkö, s. 63–66 4 s. (LUMAT-B: International Journal on Math, Science and Technology Education; vol. 2, nr. 1).

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

Öppen tillgång
2015

Eheyttävää ja yksilöllistävää opetusta arjen ilmiöistä ja elämää varten

Haatainen, O. & Kousa, P., 8 apr 2015, I : LUMA.fi sanomat. 1 s.

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelProfessionell

Eheyttävää kemian opetusta oppiaineiden välisenä yhteistyönä

Haatainen, O., Kousa, P., Aksela, M., Asikainen, T. & Sjöblom, A., 29 okt 2015, I : LUMAT: Luonnontieteiden, matematiikan ja teknologian opetuksen tutkimus ja käytäntö. 3, 6, s. 744-762 19 s.

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelVetenskaplig

Elinkaarianalyysi – tuore pedagoginen näkökulma opetukseen

Haatainen, O., 12 aug 2015, I : LUMA.fi sanomat.

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelProfessionell