• PL 9 (Siltavuorenpenger 3A)

    00014

    Finland

20122020

Forskningsoutput per år

Om du gjort några ändringar i Pure kommer de visas här snart.

Publikationer

Filter
Artikel

Including or Excluding Religion and Worldviews in Schools? Finnish Teachers' and Teacher Students' Perceptions

Niemi, P-M., Kimanen, A. & Kallioniemi, A., 2 jan 2020, I : Journal of beliefs and values. 41, 1, s. 114-128 15 s.

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelVetenskapligPeer review

Lukiolaisnuorten käsityksiä oppilaitosten roolista väkivaltaisen radikalisoitumisen ennaltaehkäisyssä

Benjamin, S., Koirikivi, P. & Kuusisto, A., 2020, (!!Accepted/In press) I : Kasvatus.

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelVetenskapligPeer review

2019
Öppen tillgång
Fil

Religion as a Human Right and a Security Threat – Investigating Young Adults’ Experiences of Religion in Finland

Niemi, P-M., Kallioniemi, A. & Ghosh, R., jan 2019, I : Religions. 10, 1, 16 s., 55.

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelVetenskapligPeer review

Öppen tillgång
Fil

Reproducing, disrupting and reforming understanding of cultural diversity: Theorising future subject teachers’ pedagogical reflections

Niemi, P-M. & Hahl, K., 2019, I : Teaching Education. 30, 3, s. 319-336 18 s.

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelVetenskapligPeer review

2018

How and Why Education Counters Ideological Extremism in Finland

Niemi, P-M., Benjamin, S., Kuusisto, A. & Gearon, L., 2018, I : Religions. 9, 12, 16 s., 420.

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelVetenskapligPeer review

Öppen tillgång
Fil
2017

Students’ experiences of social integration in schoolwide activities—an investigation in the Finnish context

Niemi, P-M., 2017, I : Education Inquiry. 8, 1, s. 68-87 20 s.

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelVetenskapligPeer review

Öppen tillgång
Fil
2016
Öppen tillgång
Fil
2014

Discussing school celebrations from an intercultural perspective - a study in the Finnish context

Niemi, P-M., Kuusisto, A. & Kallioniemi, A., 2014, I : Intercultural Education. 25, 4, s. 255-268 14 s.

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelVetenskapligPeer review

Öppen tillgång
Fil