Om du gjort några ändringar i Pure kommer de visas här snart.

Publikationer 2005 2018

Filter
Kapitel
2018

Assimilation Vs. Inclusion: An Anti-Oppressive Perspective On The Experiences Of Participants In Integration Educations

Bidragets titel på inmatningsspråk: ASSIMILATION VS. INCLUSION: An Anti-Oppressive Perspective On The Experiences Of Participants In Integration EducationsPötzsch, T., 2018, Antiracism education in and out of schools. Aminkeng Atabong, A. (red.). Cham, Switzerland: Palgrave Macmillan , s. 41-74 34 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

2015

Att vara annorlunda i jämlikheten: Språkval som en integrerad del av anti-förtryckande socialt arbete i integration

Pötzsch, T., 2015, Kan vi stå till tjänst?: Integration på svenska i Finland. Helander, M. (red.). Helsingfors: Svenska kulturfonden, s. 61-67 7 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskaplig

2005

Preventing the Social Exclusion of Young People in Europe: Experiences from the YARi (Youth at Risk)Project

Pötzsch, T., 2005, Socialpedagogisk tidskrift Årbok (Sosiaalipedagoginen Aikakauskirja): Sosiaalipedagoginen Aikakauskirja Vuosikirja 2005. Hämäläinen, J. (red.). 6 red. Kuopio: Suomen Sosiaalipedagoginen Seura, Vol. 2005. s. 89-104 15 s. 6

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskaplig