Om du gjort några ändringar i Pure kommer de visas här snart.

Publikationer 1996 2013

Filter
Konferensbidrag
2013

Hoidon katkoksia ja hoidon eheyttämisen välineitä

Tissari, V., 31 maj 2013, Työelämän tutkimuspäivät 2012: Suomella töissä?: kestämistä ja kestävyyttä: Suomella töissä? Kestämistä ja kestävyyttä. Virkajärvi, M. (red.). Tampere: Tampereen yliopisto, Yhteiskunta- ja kulttuuritieteiden yksikkö, Työelämän tutkimuskeskus, s. 319-336 18 s. (Työelämän tutkimuspäivien konferenssijulkaisuja; nr. 4/2013).

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

Negotiating and crossing boundaries in and across school and museum settings

Tissari, V., 2013, Co-Create 2013: The Boundary-Crossing Conference on Co-Design in Innovation. Smeds, R. & Irrmann, O. (red.). Espoo: Aalto University, School of Science, Department of Industrial Engineering and Management, SimLab, s. 373-382 10 s. (Aalto University publication series. Science + technology; nr. 15/2013).

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

2008

Integrating formal and non-formal learning environments: socio-cultural framework and innovations

Tissari, V., Kumpulainen, K., Lipponen, L. & Krokfors, L., 2008, Innovations in networks: proceedings of the APMS 2008 Conference : an event of the IFIP Working Group 5.7, September 14-17, 2008, Helsinki University of Technology, Espoo, Finland / edited by Riitta Smeds. Smeds, R. (red.). Espoo: Espoo University of Technology, s. 547-552 6 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

2007

Aikuiskasvatustieteen pääaineopintojen rakenne ja pääelementit lukuvuoden 2006-2007 opetussuunnitelmissa

Tissari, V., 2007, Opettajankoulutuksen muuttuvat rakenteet: ainedidaktinen symposium 9.2.2007 . Merenluoto, K., Virtanen, A. & Carpelan, P. (red.). Turku: Turun opettajankoulutuslaitos, s. 45-53 9 s. (Turun yliopiston kasvatustieteiden tiedekunnan julkaisuja. B; nr. 77).

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

2005

Applying Pedagogical Models in Network-Based Education: Research Findings from the Finnish HelLa Project Case Studies

Tissari, V., Vahtivuori-Hänninen, S., Vaattovaara, V., Ruokamo, H. & Tella, S., 2005, Proceedings of ED-MEDIA 2005: World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia & Telecommunications: Electronic Version of Papers Presented at ED-MEDIA 2005 Conference. Kommers, P. & Richards, G. (red.). Norfolk, VA: AACC International, s. 656-662 7 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

Perspectives of some salient characteristics of pedagogical models in network-based education

Vaattovaara, V., Tissari, V., Vahtivuori-Hänninen, S., Ruokamo, H. & Tella, S., 2005, Teaching-studying-learning (TSL) processes and mobile technologies: multi-, inter- and transdisciplinary (MIT) research approaches ; proceedings of the 12th International NBE 2005 Conference , September 14-17, 2005, Rovaniemi, Finland. Ruokamo, H., Hyvönen, P., Lehtonen, M. & Tella, S. (red.). Rovaniemi: University of Lapland, s. 95-101 7 s. (Lapin yliopiston kasvatustieteellisiä julkaisuja; nr. 11).

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

Teoreettisia ja metodologisia lähtökohtia virtuaaliyliopiston verkkokurssin opettajien ja suunnittelijoiden käsityksien tutkimiseksi

Tissari, V., 2005, Tuovi 2: [ITK'04] Interaktiivinen tekniikka koulutuksessa 2004 -konferenssin yhteydessä pidetyn tutkijatapaamisen artikkelit. Levonen, J., Järvinen, T. & Kaupinmäki, S. (red.). Tampere: Tampereen yliopistopaino, s. 92-98 7 s. (Hypermedialaboratorion verkkojulkaisuja; nr. 8).

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

2004

E-learning co-operation among Finnish universities from the students' point of view

Tissari, V., 2004, Neothemi: cultural heritage and ICT, theory & practice . Karppinen, S. (red.). Helsinki: University of Helsinki, Department of Applied Sciences of Education, s. 95-105 11 s. (Studia paedagogica; nr. 32).

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

MOMENTS-metamalli: Monitieteinen tulevaisuuden verkko-opiskelun, -opetuksen ja oppimisen rakentamisen työväline

Tella, S., Lehtonen, M., Ruokamo, H., Tissari, V., Ketamo, H., Kiili, K., Paunonen, U., Koskimaa, R., Vahtivuori-Hänninen, S., Nurmi, K. E. & Multisilta, J., 2004, Kulttuurit, erilaisuus ja kohtaamiset: Kasvatustieteen päivien 2003 julkaisu. Mietola, R. & Outinen, H. (red.). Helsinki: Helsingin yliopiston soveltavan kasvatustieteen laitos, s. 244–255 12 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

2003

First Evaluations of Network-Based Education: Preliminary Findings of the ICT Programs Evaluation Project

Vahtivuori, S., Heli, T., Tella, S., Ruokamo, H., Tissari, V. & Vaattovaara, V., 2003, Proceedings of ED-MEDIA, World Con¬ference on Educational Multimedia, Hypermedia & Telecommuni¬ca¬tio. Lassner, D. & McNaught, C. (red.). Chesapeake, VA: AACC International, s. 3177-3183 7 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

First Evaluations of Network-Based Education: Results of the HelLa Project

Vahtivuori, S., Tuovinen, H., Tella, S., Ruokamo, H., Tissari, V. & Vaattovaara, V., 2003, NERA 2003 final programme: NERA's 31th Congress, The Danish University of Education, Copenhagen, March 6-9, 2003: Education as a Critical Force -Myth or Reality. Køpenhavn: Nordisk Forening for Pedagogisk Forskning, s. 103 1 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragProfessionell

Network-Based Education Revisited: Pedagogical Models in Focus—Pilot Findings of the Educational Use of ICT Programmes Evaluation Project

Vahtivuori, S., Tissari, V., Tella, S., Vaattovaara, V., Tuovinen, H. & Ruokamo, H., 2003, Proceedings of the 11th International PEG Conference: Powerful ICT Tools for Teaching and Learning. St. Petersburg, 6 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

Pedagogiset mallit verkko-opetuksen suunnittelussa, toteutuksessa ja arvioinnissa (HelLa-projekti)

Ruokamo, H., Tella, S., Vahtivuori, S., Tuovinen, H. & Tissari, V., 2003, Aineenopettajankoulutuksen vaihtoehdot ja tutkimus 2002: Ainedidaktiikan symposiumi 1.2.2002. Meisalo, V. (red.). Helsinki: Helsingin yliopisto, opettajankoulutuslaitos, s. 404-420 17 s. (Tutkimuksia / Helsingin yliopiston opettajankoulutuslaitos; nr. 241).

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

Verkko-opetusta arvioimassa - case HelLan alustavia tuloksia

Vahtivuori, S., Tuovinen, H., Tella, S., Ruokamo, H., Tissari, V. & Vaattovaara, V., 2003, Kasvatuksen yhteisöt - uupumusta, häirintää vai yhteisöllistä kasvua?: Kasvatustieteen päivien 2002 julkaisu. Sinevaara-Niskanen, H. & Rajala, R. (red.). Rovaniemi: Lapin yliopisto, s. 612-623 12 s. (Lapin yliopiston kasvatustieteellisiä julkaisuja; nr. 3).

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

2002

Pedagogical Models in the Design and Assessment of Network-Based Education

Ruokamo, H., Tuovinen, H., Tella, S., Vahtivuori, S. & Tissari, V., 2002, Proceedings of ED-MEDIA 2002: World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia & Telecommunications. Barker, P. & Rebelsky, S. (red.). Cheasapeake, VA: AACC International, s. 1676–1681 6 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

Pedagogical Models in the Network-Based Education: Full paper.

Ruokamo, H., Tella, S., Vahtivuori, S., Tuovinen, H. & Tissari, V., 2002, ITK'02-konferenssin tutkijatapaaminen .

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

Pedagogisia malleja verkko-opetuksen ja -opiskelun suunnitteluun, toteutukseen ja arviointiin

Tella, S., Tuovinen, H., Vahtivuori, S., Ruokamo, H. & Tissari, V., 2002, ITK'02 - Yhdessä uuteen oppimisen toimintakulttuuriin: Interaktiivinen tekniikka koulutuksessa -konferenssi, Aulanko, Hämeenlinna 17.-19.4.2002. Turunen, H. (red.). Hämeenlinna: Hämeen kesäyliopisto, s. 47-48 2 s. (Hämeen kesäyliopiston julkaisuja, Sarja B; vol. 2002).

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

Training Programmes in Media Education and Educational Use of Information and Communication Technologies at the Universities of Helsinki and Lapland

Ruokamo, H., Tella, S., Vahtivuori, S., Tuovinen, H. & Tissari, V., 2002, Education and Cultural Diversities: NERA’s 30th congress in Tallinn, Estonia 7-9 March 2002 : abstracts. Helsinki: University of Helsinki, s. 36-37 2 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragProfessionell

Verkko-opetusta arvioimassa – tapaus HelLa

Vahtivuori, S., Tuovinen, H., Tella, S., Ruokamo, H., Vaattovaara, V. & Tissari, V., 2002, Kasvatuksen yhteisöt - uupumista, häirintää vai yhteisöllistä kasvua?: Kasvatustieteen päivät Rovaniemellä 21.-22.11.2002: [abstraktit]. Rundgren, S. (red.). Rovaniemi: Lapin yliopisto, s. 78 1 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragProfessionell