Projektinformation

AkronymCoPErNicus
StatusPågående
Gällande start-/slutdatum01/09/2010 → …

Finansiering

  • CIMO: 9 000,00 €

Forskningsresultat

Growth mindset in teaching: A case study of a Finnish elementary school teacher

Ronkainen, R., Kuusisto, E. & Tirri, K., 2019, I : International Journal of Learning, Teaching and Educational Research. 18, 8, s. 141-154 14 s.

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelVetenskapligPeer review

Öppen tillgång
Fil
Öppen tillgång
Fil

In search of a growth mindset pedagogy: A case study of one teacher’s classroom practices in a Finnish elementary school

Rissanen, I., Kuusisto, E., Tuominen, M. & Tirri, K., jan 2019, I : Teaching and Teacher Education. 77, s. 204-213 10 s.

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelVetenskapligPeer review

Öppen tillgång
Fil

Aktiviteter

  • 3 !!Oral presentation

Estonian and Finnish 4th grade students’ mindsets about intelligence

Elina Kuusisto (!!Speaker), Kati Aus (!!Speaker), Grete Arro (!!Speaker), Kirsi Tirri (!!Speaker)
12 aug 2019

Aktivitet: Typer för tal eller presentation!!Oral presentation

Kohti kasvun ajattelutavan pedagogiikkaa: Tapaustutkimus ensimmäisen luokan luokanopettajan pedagogisesta ajattelusta ja käytänteistä

Inkeri Leea Elina Rissanen (!!Speaker), Elina Kuusisto (!!Speaker), Moona Mimosa Tuominen (!!Speaker), Kirsi Anne Helena Tirri (!!Speaker)
16 nov 2018

Aktivitet: Typer för tal eller presentation!!Oral presentation

EARLI 2017: Implicit beliefs about giftedness and intelligence among Finnish students

Elina Kuusisto (!!Speaker), Sonja Hannele Laine (!!Speaker), Kirsi Anne Helena Tirri (!!Speaker)
30 aug 2017

Aktivitet: Typer för tal eller presentation!!Oral presentation