Developing Knowledge Practices Laboratory (KP-Lab)

    Projektinformation

    Beskrivning

    Helsingin yliopiston koordinoima Integrated project EU-hanke IST-rahoituksella
    StatusSlutfört
    Gällande start-/slutdatum01/02/200631/01/2011

    Forskningsresultat

    Using Trialogical Design Principles to Assess Pedagogical Practices in two Higher Education Courses

    Lakkala, M., Ilomäki, L., Paavola, S., Kosonen, K. & Muukkonen, H., 2012, Collaborative Knowledge Creation: Practices, Tools, Concepts. Moen, A., Mørch, A. I. & Paavola, S. (red.). Rotterdam: Sense publishers, s. 141-161 21 s.

    Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

    The roles and uses of design principles in a project on trialogical learning

    Paavola, S., Lakkala, M., Muukkonen, H., Kosonen, K. & Karlgren, K., 2011, I : Research in Learning Technology. 19, 3, s. 233–246 14 s.

    Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelVetenskapligPeer review

    Öppen tillgång
    Fil

    Knowledge Creating Inquiry In a Distributed Project-Management Course

    Muukkonen, H., Lakkala, M., Kaistinen, J. & Nyman, G., 2010, I : Research and Practice in Technology Enhanced Learning.. 5, 2, s. 73-96 24 s.

    Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelVetenskapligPeer review

    Öppen tillgång
    Fil