Återgå till huvudnavigering
Återgå till sök
Gå direkt till huvudinnehållet
Helsingfors universitet Hemma
English
Svenska
Suomi
Hemma
Personer
Publikationer
Projekt
Forskningsinfrastrukturer
Forskningsenheter
Forskningsdatauppsättningar
Aktiviteter
Priser
Tidningsurklipp
Sök per experter, namn eller tillhörighet
Modellering och visualisering i kemiutbildning
Aksela, Maija
(Projektledare)
Pernaa, Johannes
(Deltagare)
Avdelningen för kemi
Översikt
Projekt
(2)
Publikationer
(9)
Aktiviteter
(2)
Forskningsresultat
Forskningsresultat per år
2008
2008
2010
2011
2014
2015
2017
2019
2020
2020
2
Konferensbidrag
2
Artikel
2
Programvara
1
Bok
2
Mer
1
Konferenspapper
1
Översiktsartikel
Forskningsresultat per år
Forskningsresultat per år
2 resultat
Publikation år, titel
(fallande)
Publikation år, titel
(stigande)
Titel
Typ
Filter
Artikel
Sökresultat
2020
Developing technological pedagogical science knowledge through educational computational chemistry: a case study of pre-service chemistry teachers’ perceptions
Rodriguez-Becerra, J.
,
Cáceres-Jensen, L.
,
Díaz, T.
,
Druker, S.
,
Bahamonde Padilla, V.
,
Pernaa, J.
&
Aksela, M.
,
1 apr. 2020
,
I:
Chemistry Education Research and Practice.
21
,
2
,
s. 638–654
17 s.
Forskningsoutput
:
Tidskriftsbidrag
›
Artikel
›
Vetenskaplig
›
Peer review
Öppen tillgång
Fil
2008
Computer-based molecular modelling: Finnish school teachers experiences and views
Aksela, M.
&
Lundell, J.
,
2008
,
I:
Chemistry education: research and practice in europe.
9
,
s. 301-308
8 s.
Forskningsoutput
:
Tidskriftsbidrag
›
Artikel
›
Vetenskaplig
›
Peer review