Technology-enhanced assessment and training of domain-general cognitive competences

Projektinformation

StatusPågående
Gällande start-/slutdatum01/01/201831/12/2020

Vetenskapsgrenar

  • 516 Pedagogik
  • 515 Psykologi

Forskningsresultat

Educational Assessment in Finland

Vainikainen, M-P. & Harju-Luukkainen, H., 2020, Monitoring Student Achievement in the 21st Century: European Policy Perspectives and Assessment Strategies. Harju-Luukkainen, H., McElvany, N. & Stang, J. (red.). Cham: Springer, s. 131-142 12 s.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

Complex problem solving: Profiles and developmental paths revealed via latent transition analysis

Mustafic, M., Yu, J., Stadler, M., Vainikainen, M-P., Bornstein, M., Putnick, D. L. & Greiff, S., okt 2019, I : Developmental Psychology. 55, 10, s. 2090-2101 12 s.

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelVetenskapligPeer review

Oppimaan oppimisen arvioinnin teoreettisia lähtökohtia

Vainikainen, M-P. & Hautamäki, J., 2019, Perusopetus, tasa-arvo ja oppimaan oppiminen: Valtakunnallinen arviointitutkimus peruskoulun päättövaiheesta. Hautamäki, J., Vainikainen, M-P. & Rämä, I. (red.). Helsinki: Helsingin yliopisto, s. 9-27 19 s. (Kasvatustieteellisiä tutkimuksia; nr. 52).

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

Öppen tillgång
Fil

Forskningsdatauppsättningar

Calibration data for the new assessment tools

Vainikainen, M. (Skapad av), Helsingin yliopisto, Koulutuksen arviointikeskus, 2018

Datauppsättning