Å formgi kunnskap utover personlig forståelseshorisont: Om visualiseringens muligheter ved veiledning av vitenskapelig tekst

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

Originalspråknorska
Titel på gästpublikationVeiledningspraksiser I bevegelse : Skole, utdanning og kulturliv
RedaktörerGunnar Engvik , Anna-Lena Østern
Antal sidor17
UtgivningsortBergen
FörlagFagbokforlaget
Utgivningsdatum2016
ISBN (tryckt)978-82-450-1781-6
StatusPublicerad - 2016
Externt publiceradJa
MoE-publikationstypA3 Del av bok eller annan forskningsbok

Vetenskapsgrenar

  • 516 Pedagogik
  • 518 Medie- och kommunikationsvetenskap

Citera det här

Kaihovirta, H. (2016). Å formgi kunnskap utover personlig forståelseshorisont: Om visualiseringens muligheter ved veiledning av vitenskapelig tekst. I G. E., & A-L. Østern (Red.), Veiledningspraksiser I bevegelse: Skole, utdanning og kulturliv Bergen: Fagbokforlaget.