A systematic narrative review of learning analytics research in K-12 and schools

Laura Hirsto, Mohammed Saqr, Sonsoles López-Pernas, Teemu Valtonen

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

Originalspråkengelska
Titel på värdpublikationFLAIEC 2022 : Finnish Learning Analytics and Artificial Intelligence in Education Conference 2022. Proceedings of the 1st Finnish Learning Analytics and Artificial Intelligence in Education Conference (FLAIEC 2022)
RedaktörerLaura Hirsto, Sonsoles López-Pernas, Mohammed Saqr, Erkko Sointu, Teemu Valtonen, Sanna Väisänen
Antal sidor8
Volym3383
FörlagCEUR Workshop Proceedings
Utgivningsdatum2023
Sidor60-67
Artikelnummer9536
StatusPublicerad - 2023
Externt publiceradJa
MoE-publikationstypA4 Artikel i en konferenspublikation

Publikationsserier

NamnCEUR workshop proceedings, CEUR-WS.org
ISSN (elektroniskt)1613-0073

Vetenskapsgrenar

  • 516 Pedagogik
  • 113 Data- och informationsvetenskap

Citera det här