Above the message and beyond reach: Persuasion knowledge by a European teenage beer commercial audience

Matilda Hellman, Demant Jakob, Sara Rolando, Sara Rossetti, Wothge Jördis, Jordy F. Gosselt, Michal Bujalski

    Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelVetenskapligPeer review

    Originalspråkengelska
    TidskriftYoung
    Volym21
    Nummer4
    Sidor (från-till) 387–405
    ISSN1103-3088
    DOI
    StatusPublicerad - 2013
    MoE-publikationstypA1 Tidskriftsartikel-refererad

    Vetenskapsgrenar

    • 5144 Socialpsykologi
    • Alcohol Public Research Alliance (WP4 AMPHORA/FP7).

      Hellman, M. (Projektledare), Anderson, P. (Principal Investigator), Rehm, J. (Deltagare), Schreckenberg, D. (Deltagare), Avalon, D. B. (Deltagare), Sara, R. (Deltagare), Beccaria, F. (Deltagare), Michal, B. (Deltagare), Alamani, A. (Deltagare), Karlsson, T. (Deltagare) & others, A. (Deltagare)

      01/01/200831/08/2012

      Projekt: Forskningsprojekt

    Citera det här